=13.Bölüm=

49 24 28
                                    

Merhaba değerli okuyucularım internetim olmadığı için bölüm atmam epey bir gecikti kitabımı okumuyorsunuz biliyorum ama okuyanlar için teşekür ediyorum iyiki var olan okuyucularım sizleri seviyorum hadi başlayalım güzel hikayemize.

Bu bölümde sizi biraz üzeceğim belkide gerçekten ağlayacağım bilemiyorum bende yazarken aynı duyguları hissettim ve üniversite sınavım olduğu için bölüm yazmaya pek fırsatım olmuyor aslında kazanmam gereken üniversite var bu yüzden pek fırsatım olmuyor ben kitabımı okuyan değerli okuyucularım için bölüm atıyorum ve ayrıca bir şey belirtmek istiyorum Mesajlara kitap dışında cevap vermiyorum kitap hakkında herşey sorabilirsiniz.

Eva...?????

Efendim Araf?

Be bee benimle dans. Edermisin?

Şeyy bilmem ki??

Arafın beni kendine çekmesi ile göz göze gelmiştik kopamıyordum ondan aldığım her nefes beni ona daha çok bağlıyordu. Herşey çok güzeldi mezuniyetimin en güzel anı en güzel mevsimiydi belkide O anda huzurumu bozan telefonu açtım

Merhaba İyi Günler Eva kızım . Size kötü Bir haberim var size nasıl söylenir bilmiyorum ama Babanız Ve Anneniz Vuruldu Efendim. Başınız saolsun Onları kaybettik.

Anneeeeeeeeeee¿??¿

O an beynime kan sıçramıştı. Elimden düşen telefon  çığlıklarım ile sessize bürünen ortam yere yığılışım ve insanların başıma toplanışı.

Arafın sesime koşuşu ve benim neden bayıldığımı çözmesi.

Eva Eva güzelim noldu sana anlat hadi bana neden bayıldım sen anlat. Bana.

Ambulansı arayın hızlı olun çok kötü durumu .

Ambulans gelirken anne diye sayıklıyordum  kaybetmiştim ben onları.

Hastaneye vardığımızda kolumda sakinleştirmem için takılmış serum. Gözümü açtığımda anneannem teyzem ve halam buradaydı.

Eva kızım biz burdayız uyan hadi güzel kızım topla kendini bize olayı anlat hadi.

Gözlerimi açamıyordum tabi o kadar Kamaşmıştı ki gözlerim.

"Şey . Anneanne ben mezuniyet balosundaydım ağır ağır kuruyordum cümleleri. Bana bir telefon geldi bende açtım. Babamın iş Arkadaşıydı babamla annemi kaybettiğimi söyledi bende bu habere yıkıldım kendimden geçtim. Ve şuan burdayım ve ne kadar zamandır burdayım hiçbir fikrim yok ben evimizi özledim ben annemi özledim annemin yemeklerini babamın gazete kokusunu özledim anneanne.

Yavrum biz varız artık sen bana kızımızın emanetsin ayrıca teyzecim sende bana kardeşimin emanetisin nurgülün amnesiydi beni pek severdi ama acımı da anlıyordu

Teyze ben ne kadardır hastanedeyim? ¿

Yaklaşık 1 Haftadır hastanedesin ve sürekli serumlar yiyorsun serum dan başka bir şey yedirmedim sana.

Hastaneden çıktığımızda okul bitği için teyzem beni evine götürmeye karar vermişti bende 1 hafta da olsa kalmaya razı olmuştum.

Babamın iş arkadaşı bana. Pariste okumam için bana teklif sunmuştu bende burayı şehrini bırakıp gidemezdim ama bu güzel bölümü ve teklifimi düşünecektin.

Yaklaşık 1 haftadır teyzemin evindeyim ve orda yaşayan bir ölüyüm ne yemek yiyebiliyor ne konuşabiliyordum.

Babamla annemi bana soracaksınız biliyorum nasıl kaybettim sizde şaşıracaksınız ama babamın tefecilikle uğraştığını bilmiyordum ben mezuniyetteyken annem beni beklerken ansızın içeriye gelen davetsiz misafirle irkildiği ve babamın en çok irkildiği kişi davetsiz misafir ve bu davetsiz misafir bizim çok yakınımızda Bi o kadar da nefret ettiğim kişi annemi babamı öldürdü ama halen kimse suçunu kabul etmiyor.
Bunu yapan çağrı Tekin Onu asla Affetmiycem babam daha önce ondan borç almış babamda ödeyemeyince vaktinde vermediği için öldürmüş aynı zamanda şerefsiz piç anneme de zarar vermiş allahından bulsun adi pislik hala içimdeki kini atamıyorum. Yaşadıklarım çok ağır.

^Umudun Baş Harfi  (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin