=14.Bölüm=

40 19 13
                                    

Meraba okuyucularım ben kitabı bırakmayı düşünüyordum çünkü kitap okunuyordu sonra bana Dmden mesajlar geldi yoğun istek üzerine hikayemi yazmam istendi bende  tekrar yazmaya bıkmadan yılmadan büyütmeye devam ettim aslında yazmak çok güzel bir duygu ama işte okunmadığı zaman insan üzülüyor sonuçta emek veriliyor bu hikayeye değilmi lütfen kuzularım beni seviyorsanız desteklemenizi çok istiyorum sizleri çok seviyorum ve aile olmayıda çok istiyorum hadi lafı uzatmayalım da hikayemize başlayalım oy ve yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.

Bu arada hepinizin 19 Mayıs ve gençlik spor bayramı Kutlu Olsun ❤️ 🇹🇷

*Deniz Tekin İzmirde Gün Batımı *(bir yandan açmanızı istiyorum)

Hadi başlayabilirim artık.

***

Sen? ¿

Gördüğüm manzara Çağrı Abi ile kol kola oluşuydu. Sebebi. Evli olması ama neden Onla evliydiki Orayı Terk Etmek İstiyordum.

Dinlemeden Kapıyı  çekip çıkmıştım arkamdan sırtıma Değen Bir elle durdum.

Bu Evaydı.

Eva seni dinlemek istemiyorum. Lütfen kolumu bırak.

--bak Onur ben onunla mecburuyetten evlendim tamam mı gerçek bir evlilik değil sahte kağıt üzerinde. 

--pekala bunu kabul ettim diyelim ne değişicek. Onunla yanak yanağaydın lütfen Eva bana bunu yapma hislerimi kaybettim.

--rol icabıydı Hepsi Yurt dışına gelmem için evlendim çünkü annem babam olmadığı için yaş icabı ile başımda büyük olmadığı için evlenmek zorunda kaldım ve benimde ona gönlüm yok o ayrıca gözdeye aşık biliyorsun Onur.

--Biliyorum ama sizi öyle görünce içim gitti. Çağrı abiyle ben kavgalıyım Eva biliyorsun.

--evet biliyorum Hadi gel seninle biraz yürüyelim. Ormana doğru yürüyüş yapalım belki söylüyceklerimiz vardır birbirimize 

Beraber ormanın derinliklerine yürümeye başlamıştık orman gittikçe ıssızlaşıyor ve havanın kokusu ve doğanın yeşilliği insana huzur veriyordu biz yürüdükçe toprak kokusu çoğalıyordu.

--Ee Onur Anlat bakalım Benim hakkımda neler düşündün yokluğumda neler hayal ettin neler sergiledin. ¿?

--Sen yokken Seni Arayıp durdum sonrada bana yurtdışına gideceğini söylemiştin o aklıma geldi sonra seni burda buldum bak sana Söylemek istediğim şeyler var Eva.

🌧️O anda Yağmur Bastırmıştı Hafiften yağmur yağıyordu ve biz karşılıklı birbirimizi dinliyor ve birbirimizden bir açıklama bekliyorduk

Eva biz seninle beraber büyüdük diyebilirim ama aslında tam diyemem seninle sadece Allah  ilkokulda beni senle tanıştırdı hatırlıyormusun hatırlıyor musun sen mahallede bisiklet sürerken ben senin önüne atlamışım sonra ikimizde yaralanmıştık  sonra birbirimize gülmüştük film çevirmiştik



"2004 Şubat"

Soğuk ve itici rüzgara Aldanmayıp annemin sinirlenişine Aldanmayıp bisikletimi elime alıp yokuş aşağı sürmüştüm Onurlar bizimle aynı mahalledeydi bende onunla hep oynardım.
Hızla bisikletimi sürerken önüme bakmadığımı farkedip birine çarpmıştı gözümü açtığımda onura çarpmıştım ve biz ağlayacağımız yerde gülüyorduk. Etraf lan çölü olmuştu ve Bana onur işte şimdi çevirdiğim filmin yıldızı sensin demişti.

Ahaha evet hatırladım Onur ben normalde ağlardım ama nasıl ağlamamışım orda anlamadım srjsjeh

Yani ondan Sonra inanki sizi göremedim taşıdınız galiba?

^Umudun Baş Harfi  (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin