Saat gecenin 3üydü halen gözüme uyku girmiyordu son bir kez kitabıma oy ve yorum olup olmadığına bakmak için waatpade girdim ve kitapımın belki inanmazsınız ama Ay ve gece Adlı Kitabıma 100 K okunma ve binlerce yorum gelmişti bu beni sevindiriyordu bende buna seviniyordum yorumlara göz atmak beni sevindirmişti bu arada ben İzmirde Yaşıyorum bu şehirde oturuyorum. Şehrimi seviyorum annemle babam ayrı evet ben tek yaşıyorum her ikiside farklı kişilerle evli bu beni rahatsız ediyor değil etmiyor tek başıma kalıyorum.
Tumblr girmek için uygulamaya tıkladım. İçerinin çok havasız olduğunu düşünerek penceremi açtım.
Tumblr da hoşumuza giden şeylere saatlerce uyumadan bakarız o an önüme düşen blogla bir an duraksadım hiç bu kadar dikkatimi çeken bir blog olmamıştı."Gideninde kalanın da gönlü hoş olsun"
Yazıyordu etkilenmemiş değildim ondan hoş bir profili vardı.
Blogumdaki kırmızı 1 tik le irkildim saat gecenin 3 ü ve beni yalnızlığımdan kim beni kurtarabilrdiki ışıklara çıkarabilirdi.
En iyisi açmamak belki mafya belki kötü işlere yol açan birisi.
Merakla mesaja tıkladım.
Yalnızlığa bürünmüş kız artık yalnız değilsin *
Bu ne demekti şimdi benim yalnız olduğumu nerden biliyordu çayımdan yudumlarken iyice profilini inceledim bu biraz önce blogunu takip ettiğim çocuktu. Hoş bir kullanıcı adı vardı.
xaydakiyıldızızbizx
Kullanıcı adı beni etkilemişti mest olmuştum resmen mesajına yanıtlama hissi geldi içimden
"Ben hep yalnızım ki beni yalnızlığımdan alamazsın aydakiyıldız".
Yazdığım mesajla onu yere çivilemiş gibi hissettim kendimi sonra gelecek mesajı bekledim.
"Hayır seni o Karanlıktan o odadan O evden ben seni Çıkaracağım. Yıldız Hanım.
AA aa haspam ismimi nerden biliyor acaba.
" İsmimi de biliyormuş paşa hazretleri.
Kesin yere çivilemiştim onu bu haraketimle xd:
" Profilinde yazdığı için olabilirmi acaba Yıldız Kartal 19 yaşında Öğrenci Lise Son sınıfta Zor güçlükle okumaya Çalışan ama bir o kadarda yalnız Bir kız ^_^
"Ama ama sen nerden biliyorsun bunları.
" güzelim seni 7 aydır takip ediyorum ve senin hakkında en ufak şeyleri biliyorum nelerden. Hoşlandığını hoşlanmadığını tek tek biliyorum.
Bu çocuk sicilime kadar biliyordu ben onun hakkında ufacık bir şey bilmiyordum onunla ne konuşacağımıda bilmiyordum.
". Seni Anlıyorum ama ben senin ismini dahi bilmiyorum AydakiYıldız.
Evet Hikayemden bir Önceki bölümde bahsetmiştim. Ve bende hikayemin ilk kesitini paylaşmak istedim eğer beğendiyseniz devamını da istiyorsanız yorumlara ay ve Gece hikayesini taslaktan çıkar Değerli yazarım demeniz yeterli sizleri yine dünayalar kadar seviyorum öpüldünüz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^Umudun Baş Harfi (Düzenleniyor)
Romanzi rosa / ChickLitSiyahında Umudu vardır karanlığın içinde ışık ararken🌙🖤 Bu hikayeyi okumaya başlıyorsan sende artık bizim çetedesin ve bizimlesin? Merhaba Güzel Genç Bizimle Varmısın? 🌙🖤 Bu hikaye de ben varım bu hikaye benim hikayemdi. Bu hikaye yağmurun altı...