Chapter 3

677 51 0
                                    

( Unicode )

🚶🚶🚶

"War......."
"အင်း......P Vee....."
"မင်းရဲ့.........."

Vee...အသံတိတ်သွားတော့......War...လည်
ပင်းလေး...နား..ပူနွေးနွေးအထိအတွေ့...War
သိနေပီ......Vee ရဲ့အသက်ရှုနှုန်းလေးတွေနည်းနည်း​​မြန်လာတာ ကိုသူခံစားမိနေတယ်........

"P ... P Vee.....ဘာလုပ်မလို့လဲ...."
"ခနလေး.....ဒီတိုင်းလေးဘဲ..ခနနေပေးပါ...."

*** War.......မင်း..အိမ်မက်တွေကို...မစဥ်းစားပါနဲ့တော့နော်......***

War....Veeဘက်လှည့်မယ်လုပ်တော့...War ကို Vee နောက်ကဖက်ပီး...ရင်ခွဲထဲဆွဲသွင်းရင်း....War..ပုခုံးပေါ် မေးစေ့လေးတင်ထားပီး....မျက်လုံးခနမှိတ်ထားလိုက်သည်......

"P.....P Vee.....ကျွန်တော် ဘဲဆက်လုပ်လိုက်တော့မယ်.......P သွားစရာရှိတယ်
မလား.....သွားလေ......ကျွန်တော်ကို မပူပါနဲ့......... "

"ငါ့ကို မင်းနားမှာမရှိစေချင်လို့လား......မင်းကငါ့ညီရင်းဘဲငါဂရုစိုက်ရမှာပေါ့.....Par နဲ့ Mom ကလဲဂရုစိုက်နိုင်မှာမှမဟုတာ......"

"သိပါတယ်.....ခုကျွန်တော့်ကိုလွှတ်လို့ရပီလား........ကိုယ့်မိန်းမကိုယ်သွားဖက်နောက်ခါကျရင်......."

"အင်းပါ.....မင်းပြောစရာမလိုပါဘူး.......
ဖြစ်လာမှာဘဲဟာ...ဟင်း...ဟင်း...."

"အင်း....Pသွားတော့လေ....ကျွန်တော် လဲအိပ်ယာထဲဘဲနေရတာ..ပျင်းလာပီ....​ခြံထဲခနဆင်းမလို့........"

Vee...War...ကိုအဝတ်အစားထုပ်ပေးခဲ့ပီးအောက်ထပ်ဆင်းလာခဲ့လိုက်သည်.......

## Ring......Ring.......Ring....

"အင်း.....Neur...."
"War.....သက်သာရဲ့လား.....သူ့သူငယ်ချင်းတွေပြောပြလို့........"

"အင်း.......သက်သာပါတယ်......ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး.... မင်းစိတ်မပူလဲရတယ်........"

"စိတ်မပူလို့မှမရတာ......."
"ဘာလို့........လဲ"
" ထားပါတော့.....သက်သာတယ်ဆိုလဲ.....ဒါဘဲလေ...."

"အင်း....Neur.....Neur......shit...ဖုန်းချသွားတယ် မေးမလို့ကို......နေအုံး....သူကဘာလို့စိတ်ပူနေရတာလဲ.......😏😏😏"
.
.
.
.
"...အော....War....ဒီနေ့အတန်းတက်ပီပေါ့.....လွမ်းနေတာ....."

ချစ်သူ့နှလုံးသား (Completed) Where stories live. Discover now