( Unicode )
♻♻♻♻♻Vee..အခန်းထဲကထွက်လာပီး...အခန်းတံခါးပိတ်မယ်အလုပ်.....တံခါးမှာ.ညှပ်မိတဲ့....လက်လေးကျိပီး....မျက်နှာလေးတချက်ညိုးပီး.......
"နာရမှာကလက်လေ....ဘာလို့..ဘယ်ဘက်ရင်ဘတ်ကပိုနာကျင်မိတာပါလိမ့်........"
.
.
.
"ခင်ဗျားတို့က....ဘယ်သူတွေလဲ....ဘာလို့ဒီကိုခေါ်လာတာလဲ....လွတ်ပေး...ခုလွတ်ပေး......."
"ငါတို့ကဘာလို့လွတ်ပေးရမှာလဲ.....လွတ်ပေးမို့ဖမ်းလာတယ်မှတ်နေတာလား.....ရိုက်ကွာ...ကိုယ့်နေရာကိုယ်သိအောင်....."ကြည့်ရတာ..ဒီနေရာကဂိုဒေါင်ပျက်တခုလို့ထင်ရတာဘဲ......လူ၈ယောက်လောက်ရှိတယ်...သူတယောက်ထဲဘယ်လိုလုပ်နိုင်မှာလဲ......ခုံပေါ်မှာလဲသူ့လက်တွေကိုကြိုးတုတ်ထားကြသေးတာကော......
ဂိုဒေါင်တံခါး...ဖွင့်သံနဲ့အတူ....လူရိပ်တခုက..သူရဲ့မျက်နှာနားဖြတ်သန်းလာတယ်....
"War...မင်းက....မိန်းခလေးတယောက်လို...နုဖတ်ပီးချစ်စရာကောင်းနေတာကော......"
***ဒီအသံသူသိနေတယ်***
"ငါပါ... Ploy....."
"P....ကဘာလို့........"
"မင်းသိလား.......Vee...နဲ့ငါ..ဘာကြောင့်လမ်းခွဲခဲ့တယ်ဆိုတာ......."*** လမ်းခွဲတယ်....ဘာကို....ဘယ်ချိန်တုန်းကလဲ....***
"အဲ့ဒါက ကျွန်တော် နဲ့မှမဆိုင်တာ....ဘာ..
ဘာလို့ဒီခေါ်လာရတာလဲ"
"မင်းတကယ်မသိတာလား....ဟား..ဟား...."သူမရယ်သံက.....အသက်မပါပေမယ့်....အဲ့ရယ်သံရဲ့နောက်ကွယ်ကအကြောင်းအရာတခုက သူသိနေသည်....သူVeeနဲ့ဒီဘဝမှာထပ်မတွေ့နိုင်တော့ဘူးဆိုတာကိုဘဲ.......
"မင်းက...မသိတော့လဲ..ပြောပြရတာပေါ့......
အဲ့နေ့က...Vee..နဲ့ငါတွေ့တော့........"Flashback...⏮ ⏮
"အော....Vee...လာပီလား...Ploy ကမျှော်နေတာ......."
"အင်း.....Ploy.....ကိုယ်နဲ့သိပ်မတွေ့တာမအားလို့လား....."
"Vee ကို ပြောတယ်လေ......ထားပါတော့ Vee တွက်..ကိတ်. မှာထားပေးတယ်..ချစ်ကိုစိတ်မဆိုးနဲ့တော့နော်......"
"Ploy...ကိုယ့်ကိုရောချစ်သေးရဲ့လား...."Vee....Ploy ရဲ့လက်လေး..ကိုင်ပီး..စကားဆိုလိုက်သည်......
"Vee ကို..အရမ်းချစ်တယ် နော်.....Vee..ဘာဖြစ်လို့မေးတာလဲ....."
"မဟုပါဘူး..... သိချင်လို့ပါ...... "
"Vee...ပြောစရာရှိလို့ လား...ပြောလေ...."
..
.
..
.
..
"Vee...တို့မတွေ့ဘဲနေကြရအောင်.....Ploy.."
".......Vee.......ဘာလို့ဒီလိုပြောတာလဲ....."
YOU ARE READING
ချစ်သူ့နှလုံးသား (Completed)
FanfictionLove Mechanics ကားလေးထဲက Vee နဲ့ Mark ရဲ့ ကိုယ်ဖန်တီးထားသော Fic လေးပါနော်...ကိုယ်က ဒီ Couple လေးအရမ်းသဘောကျလို့ပါနာ်....တျဲတွေလဲကြိုက်မယ်ထင်ပါတယ်..... Vee က Mark ကိုပြောတယ်....." မင်းနဲ့ငါက...ဒီတိုင်းခနလေး..လမ်းကြုံလို့ဆုံမိတာပါတဲ့...အချိန်တန်ရင်...