( Unicode )
☠☠☠☠☠သူမ...ရူးနေပီ....
"P..ရူးနေပီ....P..ကVee ပေါ် သစ္စာ ဖောက်ခဲ့တာ......"
"မဟုတ်ဘူး.... မင်းတို့တွေ....သူ့ကိုအသေချာကြည့်ထား.....မလွတ်စေနဲ့....နည်းနည်းတော့ နာနာလေးဆုံးမထားလိုက်.....ငါပြန်လာခဲ့မယ်......"😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕
🎈🎐🎈🎐🎈🎐🎈🎐🎈🎐🎈🎐🎈🎐
( လူကြီးမင်း...ခေါ်ဆိုသောဖုန်းမှာ.........)³
( လူကြီးမင်း...ခေါ်ဆိုသောဖုန်းမှာ.........)³
( လူကြီးမင်း...ခေါ်ဆိုသောဖုန်းမှာ.........)³"Vee....ဖုန်းခေါ်လို့ရပီလား....."
"မရသေးဘူး...Yiwaa....... ငါအရမ်းစိတ်ပူနေပီ.......သူ့ကိုတယောက်ထဲမထားခဲ့သင့်ဘူး......."
"P...Bar....ဝမ်းမနည်းပါနဲ့ တော့...ကျွန်တော်
ရဲကိုလဲအကြောင်းကြားထားပီးပီ.....သူတို့ကူရှာပေးလိမ့်မယ်........."
"ငါနဲ့ Mark....ကခုမှပြန်တွေ့တာလေ...ခုထပ်ပီး....ပျောက်ပြန်ပီ.....ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ...ဖေဖေနဲ့မေမေကို ရော..ဘယ်လိုပြန်ပြောရမလဲ......."📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
( Baby life was good to me but U just made it brtter i love the way*********
********************************************************************************Just wanna make us work Baby tell me i will do whatever **************)"Hello......... "
".............."
"မင်း.......Ploy..."
"...................."
"မင်း...မင်း....ဘယ်လိုလုပ်လိုက်တာလဲ..ဒီကိစ္စက သူနဲ့ဘာမှမဆိုင်ဘူး......" "...................."
"မင်းသိထားရမှာက.......မင်းငါ့ကို သစ္စာ ပျက်ခဲ့လို့....ဆိုတာဘဲ......."
".................."
"မင်း..ဘာမှသူ့အပေါ်လွဲချစရာမလိုဘူး....ဒါမင်းနဲ့ငါ့ ကိစ္စ ပါ........မင်းသူ့ကို...အနာတရဖြစ်တာနဲ့.....ငါ့အကြောင်းသိစေရမယ်........"
"................."
"Ok.....ငါလာခဲ့မယ်...... "##..To....To...To..
** တောက်....... **
တဖက်က..ဖုန်းချသွားတော့......Vee...ဖုန်းကိုစားပွဲပေါ်...အသာပစ်တင်ရင်း....တောက်..တချက်ခေါက်မိသည်.....
"ဘာတဲ့လဲ.....Vee..Mark...ဘယ်လိုနေလဲ..ဘယ်မှာတဲ့လဲ......." "သူ....သူ....Ploy..ဆီမှာ....Bar....ငါတောင်းပန်ပါတယ်...... ငါ့ကြောင့်..သူ..သူထိခိုက်ရလို့.....သူပြောတဲ့ လိပ်စာတိုင်းသွားရမှာပေါ့......."
"မဟုပါ ဘူးကွာ.....ဒီလိုဖြစ်လာမယ်လို့မင်းမှမသိတာ.....ခုလောလောဆယ်....ငါတို့..သူ့ကိုရှာရမယ်လေ......"
"ဟုသားဘဲ..Vee ရာ...စိတ်လျော့ပါ ဟယ်.."
"ငါဘယ်လိုလုပ်စိတ်လျော့နိုင်မှာလဲ Yiwaa ခု War ကသူ့လက်ထဲမှာလေ.....Ploy က...နောက်ခံကောင်းတယ်....သူWar ကိုတခုခုလုပ်လိုက်မှာ..ငါစိတ်မပူဘဲနေမလား....."
YOU ARE READING
ချစ်သူ့နှလုံးသား (Completed)
FanfictionLove Mechanics ကားလေးထဲက Vee နဲ့ Mark ရဲ့ ကိုယ်ဖန်တီးထားသော Fic လေးပါနော်...ကိုယ်က ဒီ Couple လေးအရမ်းသဘောကျလို့ပါနာ်....တျဲတွေလဲကြိုက်မယ်ထင်ပါတယ်..... Vee က Mark ကိုပြောတယ်....." မင်းနဲ့ငါက...ဒီတိုင်းခနလေး..လမ်းကြုံလို့ဆုံမိတာပါတဲ့...အချိန်တန်ရင်...