Öncelikle hepinize merhaba bu kitapta sıkılacağınızı düşünmüyorum.Konusunu kısaca anlatmak gerekirse bir grup lise öğrencimizin okulunda yurt dışı için bir gemi turu düzenleniyor.Ama bir farklılık olduğunu hiç biri fark etmiyor, ta ki geminin onları bir ıssız adada mahsur bırakana kadar.Bu lise öğrencilerimiz hayatlarında asla büyük bir sorumluluk almamış, çok rahat yetişmiştir.Ama bu adada hayatlarının en büyük sorumluluğunu alacaklardır.Hayatta kalmayı hangileri başaracak , hangileri pes edip kendini ölüme mahkum edecektir.Tabi bu adada her şey değişecek.Aşkları, arkadaşlıkları ve tüm düşünceleri de.Şimdi karakter tanıtımı yapacağım ama fotoğraflarını koymak taraftarında değilim, sadece dış görünüşlerini ve kişilik özelliklerinden bahsedeceğim çünkü onlar sizin hayal gücünüzde nasılsa öyle kalsın istiyorum.
KUMSAL: Kahve rengi saçlı, kahverengi gözlü, orta boylu,zayıf bir kızımızdır.Ablası , babası ve annesi ile yaşamaktadır.Neşeli, komik, zeki,maceraya aç, gruptaki en saçma kararları alan kişidir ve biraz inatçıdır.Duygularını hep gizler hatta gruplarında duygusuz olarak bilinen kişilerden biridir.Diğeri kim mi? Hadi şimdi onu öğrenelim.
EFE: Siyah saçlı,kahverengi gözlü,uzun boylu ve çok açık bir ten rengine sahiptir.Ona bu yüzden hep kireç olarak hitap ederler.Duygularını gizleme konusunda çok beceriklidir.Çok zeki, biraz gıcık, sevimli ve bir o kadar da suratsızdır.Ha bir de DUYGUSUZ.
DEFNE: Grubun delisi diyebilirim.Açık kahve rengi saçlı, kahverengi gözlü, orta boylu,zayıf bir kızdır.Sevimli,dost canlısıdır.Sporcudur kendisi ve o yüzden çok zayıftır ama ona sorsanız hala kilo vermeye çalışıyor.Deli olduğunu söylemiştim değil mi?
BORA: Kumral saçlı, uzun boylu, yeşil gözlüdür.Grubun en soğuk espri yapanıdır.Daima güler yüzlüdür.Kendisi basketbolcudur ve sürekli Yıldız ile itişip kakışırlar. Ha bu arada AYI gibi yemek yer.Hiç doymaz.NOBEL YEYİP YEYİP DOYMAYAN CANLI TÜRÜ ödülünü almaya hak kazanmıştır.
YILDIZ: Sarışın, uzun boylu, kahverengi gözlüdür.Grubun beyni işte bu kızdır.En mantıklı kararları alan ve sürekli çözüm odaklı olan kişidir.Kibar, tatlı ve bazen sinir bozucu derecede mantıklı konuşan, çok bilmiş kişidir.Grubun sarı papatyasıdır.
YAĞIZ: Kumral saçlı,mavi gözlü, grubun en uzun boylusu .Yıldız'dan sonra en mantıklı kararlar verenidir.Bir anda o çok ciddi tavırlarını takınıp gıcık olabilme yeteneğine sahiptir.
DEREN: Kısa boylu, kahve rengi saçlı ve esmer bir kızdır.Bu gruptaki en gereksiz insandır.Arkadaş canlısı iyi bir kızdır.
ALP: Sarışın, ela gözlü,uzun boyludur.Grubun en saf ve en kalbi temiz insanıdır.Bora ile ikizlerdir.Evet bizde ikiz olduklarına çok şaşırıyoruz.Bazen hangisi üvey diye düşünmüyor da değilim.
EVETTT KARAKTERLERİMİZ BUNLARDIR.BU AKŞAM İLK BÖLÜMLE SİZLERLEYİM.HOŞÇAKALIN :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Ada
Teen FictionYaz tatili için gemi turuna gidecek olan bir grup öğrencimizin ıssız bir adaya düşmesini ve orada yaşayacakları macera,gizem,hayatta kalma mücadelesini ve yaşayacakları aşkı bu kitapta okuyacaksınız.