Drunk 0.2

621 37 12
                                    

Jag hade setat i den trasiga soffan i närmare en timme och det vällde fortfarande in folk genom ytterdörren. Hur mycket folk får det plats med här inne? Jag hade klunkat i mig två cider och en öl, så alkoholen fick mig att stå ut med allt folk, men ändå kände jag att jag behövde ta frisk luft för att inte få panik på allt som rörde sig. Smidigt reste jag mig ur soffan och smet ut på balkongen där det endast hängde ett fåtal människor. Ett gäng på tre killar stod vid räcket och diskuterade hockey med höga röster medans en ensam tjej stod en bit bort och rökte. Jag satte mig ned i en av ute-sofforna och kollade när tjejen fimpade ciggen och gick in igen. Killarna fortsatte diskutera sport medans någon öppnade dörren och klev ut. En kille och i släptåg, tre tjejer. Han såg inte direkt speciellt glad ut över att de gick efter honom. Han hade en svart snapback, svarta tighta jeans och en marinblå swearshirt. Får jag säga min mening så såg det sjukt bra ut. Killen suckade lågt och plockade fram en tändare ur fram fickan innan han tände en cigg som han gömt i handen. Tjejerna mumlade något till varandra innan de lämnade killen med sura blickar. Men vafan! Låt killen röka om han vill det! Jag ställde mig upp och kunde tydligare se hur killen såg ut. Hål i öronen, fylliga läppar, bruna ögon, sexig kropp. Det måste vara han. Jag såg hur han log snett mot mig och jag gick närmare.

-omar, han räcke fram sin hand och log ett busigt, blandat med peddofiligt, leénde.

-oscar men kallas för ogge, svarade jag och han nickade sakta. Han granskade mig från topp till tå innan han drog ett djup bloss och blåste ut all rök i mitt ansikte.

-så hur gammal är du ogge? Han undersökte mig noga med blicken.

-nitton, men fyller tjugo i februari, svarade jag och han nickade ännu en gång.

-du då? Han log snett igen och ryckte på axlarna.

-chansa, jag tittade på hur han såg ut och insåg att han inte kan vara äldre än arton.

-sjutton, han log brett och de vita tänderna blänkte i ljuset från lamporna som lyste upp huset.

-kind off, fyller arton om fyra dagar, svarade han och jag nickade lätt.

-vad får dig att hänga på Adens fester? Trodde fan inte han lät folk under arton komma in, han skrattade lågt och skakade på huvudet innan han kollade på mig igen.

-det är lätt att tradea med honom, ett blowjobb och jag får gå på alla hans fester, omar skrattade lågt igen och jag himlade lätt med ögonen. Så aden ville ha ett blowjobb för att han skulle få komma in på festen?

-hur känner du honom då? Han ryckte lätt på axlarna och kollade in genom det stora fönstret. Alla hoppade runt som dårar och musiken dånade ut genom den öppna dörren.

-en snubbe bad mig hänga på till en av hans fetser men han lät mig inte gå in så jag erbjöd mig att göra en tjänst för honom, och så klart ville han ha ett blowjobb that idiot, jag skulle ha kunna råna en bank åt honom but he wanted a fucking blowjobb, nu var det min tur att skratta och omar log mot mig.

-and you? Hur känner du honom?

-vi gick i samma klass under gymnasiet, men sen hoppade jag av skiten, han nickade sakta och drog i sig det sista som fanns kvar av ciggen. Han kastade den på trägolvet och lät sin fot glida över glöden för att släcka den. Röken blåste han ännu en gång ut i mitt ansikte och jag suckade lågt.

-så har du flickvän? Jag ryckte till av frågan och han flinade mot mig.

-nej, dras inte till tjejer, svarade jag ärligt och han nickade fascinerat.

not over you ~Ogmar~Where stories live. Discover now