kiss me 0.5

529 30 10
                                    

-jag orkar fortfarande inte lämna lägenheten, och med det sagt började omar kyssa mina läppar. Inte sött och passionerat som tidigare, utan väldigt hårt och aggressivt. Trots att han var hård i sina rörelser fick det mig att gå igång. Och inte lite heller. Jag har alltid av någon anledning blivit kåt av att bli dominerad av någon annan. Och när omar är den någon så blir jag inte bara kåt på just dominans, utan också den faktor att omar är den någon jag vill ha. När han i någon sekund släppte mina läppar, slocknade den härliga känslan som spridit sig genom hela min kropp de senaste minuterna. Han tittade ner på min tröja och sedan på sig själv. Jag lät mina händer, som hade lagt sig om hans nacke, glida ner längt hans sidor och ta ett grepp om tröjans kant. Smidigt drog jag den över hans huvud och som jag trott, var hans mage muskulös och hade en tydlig v-linje.

-top or bottom? Whata F!? Frågan var jag inte alls beredd på och det fick mig att rycka till. Vem fan frågar sånt? Okej, det kan nog vara bra att veta ibland.

-bottom, omar log nöjt åt mitt svar vilket fick mig att le smått själv. Han bröjade sakta backa ifrån mig så jag gick sakta mot honom. Det lömska men sexiga leendet han gav mig, gjorde mig tvingad till att gå efter. När han var några centimeter från att slå i soffan, stannade han och lät mig komma ikapp hans steg. När jag åter igen stod framför honom la han sina händer på mina höfter och pressade sina läppar mot mitt nyckelben. Då jag i princip endast haft sex en gång tidigare, vet jag inget om mig själv när det gäller sex och njutning. Så när omar började suga på min hud blev jag förvånad över den enorma effekt det hade på mig. Desto hårdare han sög ju mer började min kropp skaka av upphetsning och en större mängd med låga stön samlades i min hals. När jag lätt särade på mina läppar var det inte ett litet eller oskyligt stön som smet, utan ett högt fullt med lust och upphetsning. Då vet jag själv att det är min 'the spot'. Höger nyckelben alltså. Omar gav mig ännu ett sexigt leende men denna gången kunade jag inte hålla mina läppar borta från hans. Jag lät mina läppar krascha mot hans mjuka fylliga läppar i en väldigt opassionerad kyss.

-------------

Omar sov fridfullt bredvid mig i soffan och med den halvt öppna munnen såg han fruktansvärt söt ut. Trots att vi endast träffats en gång tidigare på en fest, när jag dessutom var full, så har vi haft sex. Jag tror att varken jag eller Omar är dem som orkar lära känna någon helt innan man faktiskt litar på den. Klockan är inte så väldigt sen än, så försiktigt satte jag mig upp i soffan utan att väcka den sovande pojken. Jag har aldrig gillar att gå naken hemma så snabbt tog jag en filt och virade den om min tunna kropp. Snabbt gick jag in till köket och tog fram ett glas som jag fyllde upp med kallt vatten. Då jag inte hade ätit något på nästan hela dagen, öppnade jag kylskåpet och tog fram en litchi samt smör, och NEJ! Jag ska inte bre smör på min litchi. Det knarrade lätt i skafferidörren när jag skulle ta fram knäckebröd och med en smäll stängdes den igen. Jag måste fixa den dörren, jag suckade trött och smörade ut lite smör på min macka. En låg duns hördes ifrån vardagsrummet så jag gick snabbt in för att kolla vad som hänt. Inga stora förändringar från när jag gick, förutom att omar nu låg på mage nere på det kalla golvet. Det började rycka retligt i min mungipa så jag lät ett stort leende ta plats på mina läppar. Trots att jag ska vara 19 år så kan jag vara lika dryg och jobbig som en treåring, så försiktigt smög jag mig fram mot omar och la mig raklång över honom. Han hade på något sätt lyckats dra med en filt ned på golvet så man kunde tyvärr inte se hans väldigt vackra baksida. En låg grymtning fick mig att börja fnittra som en liten tjej men omar fortsatte ändå att sova. Vafan, det är ju inte kul om han sover. efter några väldigt tråkiga sekunder tröttnade jag på att han sov så jag satte händerna på var sida av honom och försökte kittla honom, vilket tyvärr inte funderade som planerar. istället för att vakna så slog han till min arm och mumlade något för sig själv. är han inte kittlig heller!? Vilken tåkis! När jag var nära på att ge upp, började han kräla runt under mig och ett lömskt leende placerades på mina läppar.

-kliv av mig, mitt leende spred sig ännu några millimeter samtidigt som omar gav ifrån sig en hög suck.

-gå av mig, hans röst lät nu mycket mer bestämd men jag kände ändå att jag behövde retas lite med honom.

-never, han suckade åter igen högt åt mig men jag njöt bara av ljudet. Det där ljudet skulle jag kunna döda för.

-jag lovar att jag kommer fucking knulla sönder dig om du inte går av mig nu, det fick mig att skratta högt, han är under mig så om jag inte flyttar på mig så är han ändå fast.

-varför så surig? Att mysa är väll alltid trevligt? Jag kunde nästan se hur han himlade med ögonen åt mig, trots att hans vackra ansikte låg vänt mot golvet.

-så du kallar detta för att mysa? Du fucking dödar mig! Jag himlade nu lätt med ögonen åt honom innan jag fick en liten idé. Snabbt ställde jag mig i positionen man gör när man kör plankan vilket fick omar att tro att jag klivit av honom. Han rullad över på rygg och kollade chockat upp på mig.

-fan, jag trodde du gick, mumlade han fram när jag ännu en gång, lagt mig över honom.

-nope, han log busigt mot mig vilket var ett tecken på att han inte ville att jag skulle gå.

-kyss mig då, jag gjorde precis som han sagt åt mig att göra, och en pirrande känsla spred sig genom min kropp igen.

---------------------------------

Qotd: hur mår NI? jag vill veta♡

XoXo Mira♡

not over you ~Ogmar~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora