blurred lines 0.4

650 33 3
                                    

Omars hungriga läppar letade sig ner för min haka och över min hals. -då omar i princip kastat ner mig från sitt knä och sedan aggressivt, pressat sina läppar mot mina, var nu den krystade stämningen som bortblåst- han hade lagt sig över mig i soffan och sedan fortsatt sin lilla kyss över resten av mitt ansikte. När han lät sina läppar finna sin väg ner till min hals började jag otåligt skaka smått, vilket är något jag nästan alltid gör när jag blir påtänd. Eller kåt, vad man nu än vill säga.

-omaar, fick jag fram efter ett tag och han log busigt mot mig då det lät mer som ett stön än ett 'sluta med det där' gnällande. Då han endast kysst min hals -hittills- behövde jag inte oroa mig för sugmärken och andra problem.

-mmh? Vad vill du? Frågade han och bet sig löst i läppen, precis så som man ska göra för att vara snygg enligt mig, eller bli snyggare än vad man redan är.

-vi kan inte göra det i min soffa, den är för liten, han himlade lätt med ögonen men gav mig ett busigt flin.

-då drar vi hem till mig, jag kollade upp på honom och han gav mig ännu ett busigt flin.

-vad ska vi göra hos dig? Han ryckte lätt på axlarna men fortsatte att le mot mig. Det börjar faktiskt bli lite obehagligt när han gör det.

-kan du sluta le så där mot mig? Han började istället skratta åt mig och jag suckade lågt. Snacka om dryg människa.

-nej, det är omöjligt att inte le när man ser dig, han började åter igen le mot mig och jag suckade nu högt åt honom. Detta är anledningen till att jag inte umgås med människor. De svarar aldrig ordentligt på frågor och gör bara som de själva vill.

-jag pallar inte lämna lägenheten så det blir inget besök till dig idag gubben, omar mumlade bara fram ett okej mot mitt vänsta nyckelben innan han började le igen. Snälla kan han sluta!?

-så vad ska vi göra? Han satte sig raklång upp i soffan vilket gjorde det enklare för mig att andas. Nu satt han över mina lår istället för att ligga över hela mig.

-vi kan se på en dålig film? Han skrattade åter igen åt mig men denna gången orkade jag inte himla med ögonen åt honom.

-vilken dålig film vill du se då? Frågade han och la extra betoning på ordet dålig då det var anledningen till att han skrattade. Jag tyckte lätt på axlarna och mina ägonbryn pressades lätt ihop när jag började tänka.

-transformers är super dålig så den kan vi se, omar kollade storögt ner på mig och det såg nästan ut som att han sett ett spöke.

-uräkta va!? Han nästan stirrade ner på mig och jag log snett mot honom.

-vi kan se på transformers för den är inte speciellt bra, han fortsatte bara att stirra på mig och skrattet jag kämpade emot höll på att brista ut i ett högt garv.

-det är det bästa jävla filmen i hela universum! Vi måste se den! Jahapp! Vi brister alltså i filmtycke. Men inte i serier.

-vi skulle se en dålig film så vi kan inte se den om du gillar den, jag log retsamt mot omar som bara suckade högt åt mig.

-vad vill du att jag ska göra för att du ska gå med på det då? Snälla jag vill verkligen se den Oscar, han gjorde stora söta hundvalpsögon mot mig och jag kunde inte hålla inne ett leende. Denna kille, trotts att han är sjut dryg, får mig verkligen på fall.

-jaaa, det får du lista ut, han kollade surt ner på mig men jag lipade bara retligt tillbaka.

-men det finns ju massor med saker som du kan vilja, jag känner dig knappt, jag kan inte veta, omar suckade lågt för sig själv och jag nickade smått. Det finns MASSOR med saker jag vill ha, men bara en sak av Omar. Och NEJ, det är inte sex! Tro det eller ej, men jag behöver inte något sexuellt alls av honom så länge han ger mig kärlek. Jag behöver hans närhet. Hans armar om mig. Hans läppar mot mina. Hans röst i mina öron. Jag behöver honom. Jag behöver Omar.

not over you ~Ogmar~Where stories live. Discover now