shoyo ertesi sabah motorla gitmeyeceğini bildiği için kahvaltısını yapmıştı. ama tobio kageyama onu her zamanki gibi şaşırtmış, evinin önüne motorla gelmişti. shoyo onu takmayıp yürümeye koyulunca tobio ona yalvararak oturtmuştu.
shoyo, tobio'nun okul yolundan gitmediğini fark edince de şaşırmamıştı. ilk üç saniye panik olmuştu ama yapacak bir şey yoktu. o bir şeye karar verdiyse mutlaka yapardı.
tobio, motorsikleti ormanlık, açık bir alana getirdi. kalabalıktı ve insanlar genellikle piknik yapıyordu. "bu ne şimdi?" dedi shoyo bıkkınlıkla. tobio mutlulukla "piknik yapacağız!" dedi.
"diplomamızı nasıl alacağız sene sonunda, seni geri zekâlı?" shoyo'nun ağzından sinirle 'geri zekâlı' lafı çıkmıştı. tobio buna takılmamıştı aksine gülmüştü. "alırız, bir günden bir şey olmaz." dedi. motorsikleti bir yere park etmişti ve ayakta dikiliyordu. bagajdan bir şeyler alıp yürümeye başladı. shoyo da peşinden gidiyordu.
"neden her gün başka bir şey yapmak istiyorsun?" diye sordu shoyo. tobio tek başına taşıdığı poşetlerden birini shoyo'nun eline tıkıştırdı. shoyo ciddi ciddi fark etmeden almıştı poşeti ve taşıyordu. "çünkü seninle bir şeyler yapmak çok zevkli." dedi tobio neşeyle.
tobio, sonunda durduğunda shoyo elindeki poşeti fark etti. "bu ne ara elime geldi benim?" diye söylendi.
tobio onu takmadan poşetlerin birinden çıkardığı örtüyü çimenlik bir yere serdi. "ciddi ciddi piknik yapacağız yani?" dedi shoyo. şu ana kadar ciddiye almaması hataydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i did something bad ⎯ kagehina
Fanfictionkageyama tobio ile arkadaş olmak iyi bir fikir değildi. ama hinata shoyo böyle düşünmüyordu.