2

6.4K 643 307
                                    

"gerçekten gerek var mıydı buna?!" shoyo bağırabildiği kadar bağırıyordu. düşmemek için tobio'nun beline sımsıkı sarıldı. "artık arkadaş olduğumuz için okuka bu şekilde gideceğiz." dedi tobio, aynı şekilde bağırıyordu. "evimi nerden öğrendin be?!"

tobio motorunu sürerken kahkahalar atıyordu. shoyo kafasını tobio'nun sırtına gömdü. bu sayede daha az bulanıyordu midesi.

sonunda okula geldiklerinde shoyo kaskını çıkardı ve ona uzattı. tobio ise kask takmamıştı, ona verdiği kaskı aldı ve bagaja koydu. "bu ne ya?" dedi shoyo'nun titreyen bacaklarına bakarak.

"hayatımda ilk defa motorsiklete biniyorum bu gayet normal bir tepki, tamam mı?" shoyo bagajdan çantasını almaya çalıştı. tobio onu durdurdu. "artık her gün böyle gideceğiz yoksa çantanı vermem."

"ne saçmalıyorsun sen ya?" shoyo tekrar almayı denedi ama başaramadı. "söz mü?"

shoyo'nun iyice sinirleri bozulmuştu, zaten başı dönüyordu. gidecekti ki tobio "tamam tamam şaka yaptım." dedi ve çantasını verdi, sırıtıyordu. bu sırada, okul başlamadığı için bahçede takılan insanlar onları garipseyerek izliyordu. tobio bunu fark edip onlara baktı, saniyesinde hepsi kendi işine döndü.

shoyo çantasını aldıktan sonra yürüyordu tobio da ona yetişti. "senin sınıfın hangisiydi ya?" dedi.

i did something bad ⎯ kagehina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin