bahar geliyordu. hava her geçen gün daha aydınlık oluyordu. herkes tek tek okuldan çıkıyordu, genel olarak neşelilerdi. havanın iyi olmasından kaynaklanıyordu muhtemelen. hinata da diğerleri gibi havanın tadını çıkarmaya çalıştı ama duyduğu sesle irkildi.
"hinata shoyo." tanıdık, güzel bir sesti bu. panikle arkasına döndü. kendinden çok daha uzun olan çocuk, ona doğru bakıyordu. çocuk alaycı bir şekilde gülümsedi. shoyo'nun bu şekilde karşısında herkes gibi titremesi onu eğlendirmişti.
"bu kimliğin sahibi sen misin?" parmaklarının arasında tuttuğu kimliği salladı. evet, parmakları da çok güzeldi. neden böyle bir detaya dikkat ettiğini sorgulayacak vakti yoktu.
shoyo'nun gözleri büyüdü. hemen, "evet, benim." dedi. tobio kafasını salladı. "pekâlâ."
"alabilir miyim?" shoyo, rica etmiyordu.
tobio tekrar alayla güldü. "tabii ki hayır. böyle bir şey elime geçtiyse eğlenmem lazım, değil mi?"
shoyo kaşlarını çattı, inanılmaz sinir olmuştu. ama ne yapabilirdi ki? karşısında, tüm okulun korktuğu kageyama tobio duruyordu. hatta şu anda da çevredikler onları izliyordu, shoyo'nun ona cevap vermesi bile diğerlerini şaşırtmıştı çünkü.
"eğlenmek derken?"
"bunun bir karşılığı olmalı."
hinata shoyo, her türlü şeye açıktı. onu bu tür şeyler korkutamazdı. ilk başta konuşurken titriyordu ama şu an gayet normaldi. ondan dayak yiyecek hâli yoktu.
"tamam, istediğin karşılığı veririm." shoyo'nun kararlı gözleri tobio'yu etkilemişti. "tamam o zaman." tobio kendinden oldukça kısa olan çocuğun kafasına elini koydu "artık arkadaşız." elini çekti, shoyo şok olmuştu. "nasıl yani?" saçını düzeltti.
"artık arkadaşız diyorum, benim peşimden dolanmak zorundasın. yoksa bu kimliği bir daha göremezsin."
kageyama tobio, her okulda olan tiplerden biriydi. sürekli siyah giyinir, motorla okula gidip gelir, herkesi azarlar, herkesle dalga geçerdi. okulda sigara içer, hoş şeyler yapmazdı. okulun kızları gizli gizli ona aşıktı. yine de kimse onunla iletişime girmek istemezdi, korkutucuydu çünkü.
ve daha önce hiç konuşmadığı hinata shoyo'ya artık arkadaş olduklarını söylemişti.
♡
#savethefandoms akechin 'in başlattığı bir akım. siz de canlanmasını istediğiniz fandomlar için kullanabilrsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i did something bad ⎯ kagehina
Fanfickageyama tobio ile arkadaş olmak iyi bir fikir değildi. ama hinata shoyo böyle düşünmüyordu.