Bölüm.5 malesef (FİNAL)

1.2K 97 68
                                    

Malesef finale geldik beni hayla izliyen ejderya larım
Bundan sonra bir tane daha tododeku dizisi yayinliyacağım spo vermeyeceğim umarım o kitabım iyi okunur sonra görüşmek üzere 👋🏼


Midoriya nın ağızından 👅💦

Ateşin başında oturmuş ısınıyorduk sonra ururaka not defterimi benden hızlıca aldı o esnada not defterime bir şeyler karalıyordum.

-URURAKA HEMEN GERİ VER!

-HAYIR İÇİNDE NE OLDUĞU-

Acaba gördümü!?!?
Ururakanın yüzü kızarırken not defterimi bana geri verdi ve bana şöyle dedi umarım onu tekrar bulursun.

-umarım (deku)

Çalılardan bir ses gelmeye başladı ben de duyduğum ses karşısında irkildim ve koşarak ururakanın arkasına saklandım nede olsa o bi büyücüydü.

...

Todoroki nin ağızından 👅💦

Ormanda ilerlerken benden biraz uzakta bir duman çıktığını ilk başta endişelendim ama bu bir yangın olsaydı kara dumanlar yükselmez miydi?
Dur!
YOKSA!?!?

Bütün gücümle dumanın olduğu yere doğru koştum ama ağıçlar dumanı görmemi zorlaştırıyordu bende bir ses duymayı umut ederken bir ses duydum.

-URURAKA HEMEN GERİ VER!

Bu midoriya'nın sesiydi oraya doğru ilerlemeye başladım git gide dumanın kokusunu almaya başlamıştım.

Bu OYDU!?!

Midoriya nın ağızından 👅💦

Ses git gide yaklaşmaya başlamıştı tam paniklerken..

-TODOROKİ!!!!!

-IZUKU!!!!!

Koşarak shoto nun üstüne atladım tam beni nasıl buldun deyecekken beni yere sabitleyerek en az 1dk süren bir öpücük kondurdu, ben kızarmaktan aynı bir domatese benzemiş ken shoto ururaka yı gördü ve kılıcını çekti ben shoto ya sakin olmasını onun benim arkadaşım olduğunu söyleyince kılıcını geri kılıfına koyarak ururaka dan özür dileyip onunla tanıştı.

Akşam shotoyla beraber sevgililer gibi yattık bek biz zaten sevgiliydik!.

-sabah—

Sabah uyandığımda shoto ya çok yakın olduğumu fark ettim. Tam onu uyandırmadan geri çekilecekken bi anda dudağıma bir öpücük kondurdu bende kızardığımı belli etmemek için kafamı shoto nun göğüsüne kafamı koydum.

— böyle yapınca çok tatlı oluyorsun Izuku~

Böyle deyince dahada fazla kızardım ve ayağa kalkıp.

-T-TAMAM H-HADİ GİDELİM!!

Tam çıkacakken karşıma bir anda...

-KACCHAN!?!?!?!?

-NE SENİN BURDA NE İŞİN VAR SENİ APTAL DEKU!!

Önüme bir anda shoto geçti.

-SEN?!

Ama yanlarında tanımadığım ama çok merak ettiğim biri vardı bakugou nun yanında todoroki ve bakugou tartışırken bende yanına gidip 1-2 sorucuk sordum..

-ADIN NE??
-NE TÜR Bİ HAYVANSIN??!
-UÇA BİLİYORMUSUN??!
-PENÇELERİN VAR MI??!

.......
Eve bi iki soru işte ama ismini öğrenmiştim ve bir kaç şeyi daha

NOT DEFTERİ

İSİM ;  krisihima

BOY  ;  1,78.            

TÜR ;  insan-Ejder

Ve bir kaç şey daha

Neyse bir süre sonra beraber maceralara atıldık.
VE HAYATIMDA YAŞADIĞIM EN MUTLU VE GÜZEL ANILARDI

TEŞEKKÜRLER        TODOROKİ-SHOTO

Pıstt unutmadan Dekunun not defterine yaptığı karalama buydu. ;)

 ARTIK DEKU NEDEN KIZARDI BİLMEM JSJSJSJ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ARTIK DEKU NEDEN KIZARDI BİLMEM JSJSJSJ

EVET EJDERYALARIM BU BÖLÜM DİYERLERİNE ORANLA DAHA KISA OLDU ÇÜNKÜ İLHAM PERİM BU DİZİDE BENİ TERK ETTİ  ZATEN KESİN BU BÖLÜM FİNAL OLACAKTI ZATENDE BU KADAR KISA OLMASINI BENDE BEKLEMİYORDUM NEYSE EJDERYALARIM BİR SONRAKİ TODODEKU DİZİSİNİ DÖRT GÖZLE BEKLEYİN 😘😜

Kelime ; 445 kelime.

 TodoDeku ayrılmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin