-JAK I Z KIM SIĘ POZNASZ-
🐏Baran🐏-Pływając po morzu na małej łódce natkniesz się na okręt Daviego Jonesa.
🐂BYK🐂-Ocknęłaś/eś się na wyspie a nad tobą stała Angelica.
👦Bliźnięta👦-Gdy miałaś/eś zawisnąć na stryczku, w ostatniej chwili gdy kat pociągnął dźwignie, Will Turner rzucił szablę byś miał/a na czym stanąć.
🦀Rak🦀-W barze zapijając smutki rumem przypałętał się Jack Sparrow i opowiedziałaś/eś mu o swoich problemach.
🦁Lew🦁-Gdy chowałaś/eś się przed strażą w jakiejś oborze, niechcący nadepnęłaś/ąłeś na śpiącego tam Gibbsa.
👰Panna👰-Gdy twoja łudka zaczęła napełniać się wodą wyskoczyłeś z niej i zaczęłaś/cząłeś płynąć w stronę lądu. Lecz nawet nie dopłynęłaś/ąłeś gdyż z nienacka pojawił się stojący na wodzie i oferujący ci pomoc Salazar.
⚖️Waga⚖️-Wylegując się na łące usłyszałaś/eś chrząknięcie męszczyzny, gdy otworzyłaś/eś oczy zbliżał się do ciebie szybkim krokiem sam Henry Turner.
🦐Skorpion🦐- Zupełnie przypadkowo spotkasz się z Elizabeth.
🏹Strzelec🏹-Przeprawiając się przez puszczę nagle uderza cię coś w ramię, gdy spoglądasz w prawo na ramieniu siedzi ci małpa o imieniu Jack.
🦄Koziorożec🦄-Gdy z niewiadomego powodu szłaś/eś przez bagno, zza drewnianej chatki wychyliła się Tia Dalma i zaoferowała ci gościnę.
🌊Wodnik🌊-Idąc śladami na plaży nagle wlazłaś/eś w coś i upadłaś/eś, gdy spojżałaś/eś w górę ujżałaś/eś wielkiego i dosyć starego pirata a był nim... Hektor Barbossa.
🐟Ryby🐟-Gdy twój okręt poszedł na dno ty razem z nim. Ugżęzła ci noga i nie mogłaś/eś sobie poradzić. Nagle ktoś wbił szable i odsunął kawałek drewna i uwolnił ci noge był to nie kto inny jak Bill(bucior) Turner
******
Cześć, jestem tu nowa. Mam nadzieję że spodoba wam się ciąg dalszy który już na was czeka❤️. Proszę nie zwracajcie uwagi na błędy.😁Zachęcam do przeczytania fragmentu książki którą właśnie zaczęłam pisać ,pod tytułem ,,Warto było,,rówież o piratach🏴☠️ Pozdrowionka!❤️❤️
CZYTASZ
𝓩𝓸𝓭𝓲𝓪𝓴𝓲| 𝓟𝓲𝓻𝓪𝓬𝓲 𝔃 𝓚𝓪𝓻𝓪𝓲𝓫ó𝔀 ⚔️
Humor🦄Zobacz co Twój znak zodiaku mówi o Tobie🦄 🔫Zobacz co Cię czeka w świecie Piratów z Karaibów🔫