🍥Naruto🍥
Po treningu, jak zazwyczai poszłaś do Ichraku Ramen, jak zwykle siedział tam blondyn zajadający się twoim ulubionym posiłkiem. On również często Cię tu widywał więc postanowił tym razem do ciebie zagadać. Chłopak był wesoły i entuzjastyczny, łatwo znaleźliście temat i chodź na początku wydawał się dziwny szybko go polubiłaś. Jak się okazało jest ogromnym wielbicielem ramen.
🌩Sasuke🌩
Twój brat przyjaźnił się z Uchiha Itachim. Pewnego dnia stwierdził że świetnym pomysłem będzie cię zabrać ze sobą. Tak właśnie poznałaś Sasuke. On jak ty stał za swoim bratem zakłopotany a na jego twarzy pojawił się rumieniec. Bracia was zostawili a wy szybko złapaliscie wspólny język.
🔞Kakashi🔞
Byłaś na kolejnym zjeździe fanów książki "Ichi Ichi". Idąc korytarzem zaczytałaś się i nie zauważyłaś szarowłosego mężczyzny z głową w książce idącym naprzeciw ciebie. Ostatecznie zderzyliście się bo ani on ani ty nie zauważyliście siebie wcześniej.
🕊Itachi🕊
Byłaś zainteresowana teatrem. Pewnego dnia stwierdziłaś że wspaniałym pomysłem będzie wybrać się do teatru. Usiadłaś koło szatyna, nie wiedziałaś co to za Klan z wachlarzem. Spadła ci chusta, chłopak chciał ja podnieść w tym samym momencie przez co zderzyliscie się głowami. W tym samym momencie zaczęliście się śmiać i przepraszać.
💣Deidara💣
Wybuchowy pajac... Tak go nazywałaś odkąd pamiętasz. Był twoim sąsiadem znałaś go od małego, wasi rodzice się przyjaźnili przez co musieliście przecierpieć swoje towarzystwo.
😏Hidan😏
Spotkałaś tego zboczeńca idąc nocą przez miasto. Wyjście samej o tej godzinie było głupim pomysłem. Mężczyzna zauważył Cię i zaczął iść w twoją stronę aby Cię zaczepić, rozpoznałaś że jest pijany i Szybko oceniłaś że wyrzucili go z baru.
🌵Gaara🌵
Podczas odwiedzin w wiosce piasku musiałaś stoczyć nieprzyjemną walkę z tutejszym bandytą. W jego środowisku walka nie była prosta ale niespodziewanie nadeszła Ci pomoc. Z począku nie wiedziałaś o co chodzi ponieważ pojawił się przed Tobą chłopak, który do ataku i obrony posługiwał się piaskiem. Jego styl walki był imponujący.
🔧Kankuro🔧
Podczas jednej z misji udałaś się na spacer. Idąc usłyszałaś jednak odgłosy walki, szybko poszłaś sprawdzić co się dzieje. Walczyli przeciwko sobie kilkoro złoczyńców i lalkarz. Chłopak jednak szybko się z nimi uporał, jednak widząc co potrafi nieźle Ci zainponował, właściwie to przeszyły Cię ciarki na myśl o tym co by się stało jakbyś ty musiała walczyć przeciwko jego lalkom.
💤Shikamaru💤
Miałaś iść na misję, zwyczajną misję ale nie spodziewałaś się że dowodził będzie on. Twój senpai... Prześladowałaś go od 2 klasy i nadal się nie skapnął, przynajmniej tak sądzisz.
⛹Lee⛹
Jesteś siostrą sensei'a Gai'a skąd miałaś się spodziewać że przyprowadzi do domu tak pozytywną osobę.
🐶Kiba🐶
Trenowałaś w lesie, znienacka jednak wybiegł chłopak w kurtce z futrem A u jego boku pies. Obydwaj zwinnie, szybko przemieszczali się po drzwach. Nagle wybiegli tuż przed tobą w ostatniej chwili wyczuwając twoją obecność i zatrzymując się. Chłopak był wyraźnie zdziwiony że tu jesteś, prawdopodobnie nie spodziewał się pod czas swojego treningu kogoś spotkać.
🍡Obito🍡
-Dango..dango..dango..-śpiewałas
poczym znów włożyłaś sobie dango do ust. Kochałaś je. Jadłaś je tak ze smakiem że nie zauważyłaś kiedy dosiadł się do ciebie gość z lizakiem na mordzie.
🎨Sai🎨
Idąc niedaleko rzeki zauważyłaś chłopaka o ciemnych włosach siedzącego na moście. Podeszłaś bliżej ciekawa czemu sam tutaj siedzi jednak kiedy się zbliżyłaś zauważyłaś że chłopak rysuje krajobraz. Odwrócił się i spojrzał na ciebie.
🌱Sasori🌱
Odkąd sięga ci pamięć pomagałaś mu w lalkach.
Gość specjalny:
🐍Orochimaru🐍
Byłaś szpiegiem w jego kryjówce aż wkoncu sama się do niego przekonałaś i zostałaś na stałe tym samym zdradzając swoją wioskę.
A więc tak UwU książka jest pisana razem z Neisti0for0love. Więc w każdym rozdziale losujemy kto pisze jaką postać (po 7 postaci), postrzeganie charakterów przez nas jest trochę inne więc weźcie to na uwagę. Gość specjalny jest pisany na zmianę. Wię tyle z ogłoszeń parafialnych.
~tealiv