🍥Naruto🍥
Wspominasz to bardzo miło. Gdy kolejny raz jedliście razem ramen szturchnął cię i trzymając przed twoją twarzą pałeczki z naruto kazał ci je zjeść. Byłaś zdziwiona bo zazwyczaj się nie dzielił. Kiedy o to zapytałaś zaśmiał się i dodał, że dla osoby którą darzy miłością zawsze odda swoją porcje.
🌩Sasuke🌩
Sasuke jest dość sztywnym gościem więc trudno mu było powiedzieć co do ciebie czuje. Sam przed sobą wspierał się tego uczucia.
Pewnego wieczora gdy siedziałaś sama na dachu budynku przysiadł się. Westchnęłaś, że ci zimno a on w tym momencie podał ci swój płaszcz. Patrząc chwile na ciebie dodał: "Mam dwa cele w życiu... Pomścić brata i wziąć ciebie za żone."🔞Kakashi🔞
Wlasciwie bał ci się to wyznać przez fakt, że może Cię stracić. Więc pewnego wieczora wziął się na odwagę i otwarcie to powiedział.
🕊Itachi🕊
Mineło dużo czasu a wy sie nie widywaliscie. Pewnego wieczoru przyleciał do ciebie kruk, który usiadł ci na ramieniu. Na łapce miał list z opisanymi uczuciami Łasica.
💣Deidara💣
Na znak, że czuje coś do ciebie rzucił w ciebie masą małych pająków, które ułożyły się w serce. (WYBACZCIE ALE MOJE WYOBRARZENIE TEGO JEST PIĘKNE)
😏Hidan😏
Niestety jak narazie ani razu nie wyznał ci swoich uczuć. Wasz związek jest na tyle skąplikowny, że sami nie wiecie jak powstał.
🌵Gaara🌵
Przy zachodzie słońca tak jak zwykle rozmawialiście o tym co dziś się wydarzyło. Czerwonowłosy nagle ruszył ręką a przed tobą ukazała się róża z piasku.
🔧Kankuro🔧
W momencie kiedy chlopak był gotowy wyznać ci uczucia dość niefortunnie machnełaś narzędziem trzynanym w dłoni. Na nieszczęście trafiłaś nim go w głowę.
💤Shikamaru💤
Chłopak wyznał ci je podczas misji. Ledwo co pamiętasz co tak naprawdę się stało.
⛹Lee⛹
Chłopak nigdy nie ukrywał uczuć, którymi cie darzył.
🐶Kiba🐶
Czarnooki wręczył ci list z wyznaniem.
🍡Obito🍡
Nie wyznał ci nic bo nadal w głębi serca kochał Rin.
🎨Sai🎨
Tak naprawdę sam nie wiedział co czuł. Emocje i uczucie były dla niego czymś całkowicie nowym. Minęło sporo czasu dopóki ci nie wyjawił, że w twoim towarzystwie czuje sie innaczej.
🌱Sasori🌱
Było to podczas tworzenia nowej lalki.Z początku myślałaś, że gada do siebie ale z czasem zrozumiałaś, że kierował te słowa do ciebie.
Gość specjalny:
🏃Gai🏃
Oznajmił to entuzjastycznie przy waszym 3-4 spotkaniu.
Hejjj!!!
Postanowiłam, że dożyję te preferencje!!
Postaram się publikować rozdziały jak najczęściej!!!