Moja droga siostra z cyrku

72 1 3
                                    

Pukam a otwiera mi moja siostra Tangle.( Uwaga dlatego niektóre słowa są jakie są na przykład Tangle to wina ciągłej auto korekty po przesłaniu lub zapisaniu)
-O Mangle jaka. miła wizyta! Co się stało wyglądasz na smutną..?
-Nasza restauracja spłonęła......
- Ok wchćcie (jak się to pisze?)
Wchodze do restauracji wszystkie twarze są mi tu znajome w rogu siedzi biało rużowy lis funtime foxy rozmawia on z rudowłosą dziewczyną nazywa się cirus baby na środku jest biało fioletowy miś z królikiem na ręce (bonbonem) funtime freddy rozmawia z nim fioletowłosa balerina Balora.
Odrazu kiedy z Tangle wchodzimy do środka Tangle od razu zawiadamia wszystkich o naszym przybyciu. Wszyscy się na nas gapią , a szczególnie na mnie.... Po chwili wszyscy wstają i się do mnie przytulają. Kiedy Funtime Foxy mnie przytulał zauważyłam zazdrość w oczach Foxyego... Kiedy zauważył że na niego patrze zarumienił się i pobiegł do Freddiego a ja odwzajemniałam uścisk f.foxyego. Później podeszła do mnie Balora widać było że płakała szybko mnie przytuliła i powiedziała mi do ucha : nareszcie wrucilaś... tęskniłam..
Odwzajemniłam przytulas i powiedziałam że też tęskniłam. Po chwili ja Balora i toy chica rozmawialiśmy. Co patrzyłam na lewą ściane widziałam że Foxy na mnie patrzył na, kiedy patrzyłam na lewą ściane widziałam że F.Foxy na mnie patrzył.
-Mangle
-Tak Balora?
- Chcesz pomuc mi i Toy chice zrobić pizze?
-Tak, choćmy!- podzszła do nas Chica i Baby i zapytały się czy mogą pomuc- tak choćcie!(napiszcie jak się to pisze pls!)
Wchodzimy do kuchni Balora wyjmuje wszystkie składniki a ja układam je na blacie kuchennym.
Ja i Balora zajmujemy się ozdabiabiem pizzy a toy chica, chica i baby robią ciasto.
Usłyszeliśmy głośny dźwięk w sali głównej i szybko tam wybiegliśmy.
Zaboczyłam tam......

Zaboczyłam tam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Fnaf: Foxy x MangleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz