Uvnitř bylo opravdu narváno, hudba hrála na plné otáčky, lidi tancovali, popíjeli a kdo ví, co v tom bylo...
,,Panebože holky, co jste nám to zase provedly!" Zakřičel za námi někdo. Po otočení jsem zjistila, že tam stojí Elise a stejně jako Sean, neví, kdo je kdo.
,,Nevím, koho mám pozdravit Dano a koho Lucy!"
,,Zkus si tipnout!" Snažila jsem se překřičet hudbu. Elise si nás chvíli prohlížela a pak usoudila, že já jsem Dana a Lucy je Lucy. Jeden bod pro Elise!
Došla jsem si pro pití, ani nevím jaký a hledala někoho známého, protože jakmile Lucy uviděla Kierana, byla jenom jeho. Zanedlouho u mě byla Grace a táhla mě k malým gaučíkům, u kterých už byl Sean, Kieran, Elise, Mad, Lucy a teď už i já s Grace.
,,Dano! Jste vážně k nerozeznání!" Zasmála se Mad.
,,Budu to brát jako kompliment..." Nevím, jestli ta věta dávala vůbec smysl a tak jsem to radši nechala být a prohlížela si ostatní lidi v domě. Kde Sean všechny ty lidi vzal? Ze základky? Ze středky? Mít tolik přátel, ani bych si nezapamatovala jejich jména. I když... Sean je taky asi všechny nezná. Prostě někoho pozval...
Tak jsem tak přemýšlela, když mě z mé nynější činnosti vytrhla určitá osoba. Mezi davem jsem uviděla Maxe. Ty havraní vlasy, oči jako noc a pod tmavě modrým trikem vypracované svaly. PANE. BOŽE!
,,Ahoj." Pozdravil nás, když k nám přišel. Všichni jsme sborově řekli totéž a Maxův pohled byl upnutý jen na mě. Vzal mě za ruku a zatáhnul někam za roh, kde mě začal líbat. Stalo se to tak rychle, že jsem to nepobírala.
,,Co když jsem Lucy?" Odtáhla jsem se.
,,Nejsi."
,,Jak si tím můžeš být tak jistý?"
,,Protože jakmile jsem se na tebe podíval, zčervenala jsi. A Lucy se jak obvykle tiskla ke Kieranovi. To ty neděláš."
,,Jak to můžeš vědět? Třeba jsem Lucy a Dana se celou ty dobu tiskne ke Kieranovi. Je stejně tak hezký jako ty." Vydechla jsem a škodolibě se usmála.
,,To by jsi nespolupracovala." Usmál se stejně jako já a začal mě znovu líbat. Má pravdu. To bych nespolupracovala...
----
Lidí tu začínalo být ještě víc než předtím a já se opřená o Maxe smála Seanovým vtipům. Vyprávěl dokud se u našeho rohu neobjevila jiná osoba. Všichni jsme překvapeně hleděli na Juliu a to hlavně Sean. Za prvé už nikdo nedoufal, že vůbec přijde a za druhé se fakt hezky oblékla a upravila. Vlasy, které jí dosahovaly po lopatky měla navlněné, zelený croptop z jemné látky měla sepnutý těsně pod rameny a u toho bílé kraťasy.
,,Wow." Vydechl Sean hypnotyzujíc Juliu. Ta byla ruda až za ušima a ve tváři se jí značili rozpaky. Byla takhle hodně roztomilá.
Sean si Juliu někam odtáhl a my, všichni jsme se začali chichotat
Začala jsem být trochu unavená, tak jsem došla k minibaru, za kterým stál nějaký kluk.
,,Něco já energii?" Snažila jsem se, aby mě slyšel. Přikývl a začal se hrabat v, lahvích za ním. Po pár vteřinách čapnul nějakou hnědou tekutinu a nalil mi ji do kelímku, kterou jsem do sebe následně kopla.
,,Lee." Zakřičel a podal mi ruku.
,,Dana!" Usmála jsem se a potřásla si s ním. Otočila jsem se, že se vrátím, ale na jednom z gaučíků seděl seděl Max a oblizoval se s nějakou blondýnou.
Tak teď to ve mě vře...