Mine'a baslayali epey bi zaman gecti. Sabah alarımını kurmamışım biraz geç kalktim ama bu gun enerji doluyum. Elimi yüzü yıkadıktan sonra dışarı çıktım dışarıda yağmur yamış ıslak toprak kokuyordu buram buram. Kokuyu içime çektikten sonra başladım çalışmaya. Ha bu arada evimi 15×15 dublex +balkon yaptım. Biraz ağac kestim ve eve geri girdim hemen masada çit yaptim ve disarıya ciktim. Disarida evime kocaaaaaman bir bahçe yaptim ve evimden bahçeme bir geçiş yaptim.
Bahçeyi üçe böldüm bir tarafi tarla bir tarafi ahir ortasi bahçe oldu. Hayvanlari ahira yerlestirdim ve iceriye girdim. Masada bir hoo (hoo: çapa) yaptim ve tarlaya cikip tohumlari ektim. Sonra evimin onune kulube yaptim ha bu arada mağrada oldurduğum iskeletten aldiğim ok ve kemiği kopeğe verdim. Köpek evcilleşti ve beni korumaya başladı. Kopeği kulubeye koyup eve girdim.Ust kata yani yatak odama cikip balkonda otururken aklima bir gozlem kulesi yapmak geldi. Hem aksamlari okumla gozlem kulemden bir kac canavar oldurerek kendimi gelistirebilirim. ( ne buyuk bir hayal gucu ama) hemen dama cikip evime bir yangin merdiveni gibi birsey yaptim ve kuleyide onunla birlestirdim. Bir kac mesaleyle kulemin disini ve evimin etrafini aydinlattim. Ve beklemeye basladim. Bir an icim gecmis. Uyandigimda birkac canavar gordum. Oldurdum. Biri işinlandi ondan cok korktum o enderman di. Neyse bir orumcek ve bir iskelet daha oldurdum. Sonra aşağıya inip dusen esyalari alip yattim.
Okuduğunuz için çok teşekkurler bu bolum biraz uzun oldu. Beğenmeyi tevsiye etmeyi ve yorum atmayi unutmayin.
Devami begeni ve yoruma bagli diğer kitaplarimda bakmayi unutmayin.
Sağlıkla kalın <3 benim için değerlisiniz byss.