Kalkınca öğlene kadar haber izledim. Sonra kazma kürek madene indim. Biraz gezdim lav buldum hemen kova yapıp bir kova lav aldım. Orada suyla birleşen lavdan opsidyan olmuş bende kazdım birkaç tane. Hemen eve çıktım. Evde demirden çakmak yaptım dışarı gidip bir geçit yaptım. Eve gidip kılıç zırh savaş için ne bulduysam aldım. Veeeee gečitten geçip ceheneme benzeyen nethera geldim. Heryer lav canavar taş toprak yani anlıyacağınız başka bir dünya. Geçiti kaybetmemek için haritada bir işaret koydum. Ve etrafı hayran hayran gezmeye başladım. Etrafı gezerken birde baktım pigzombi hemen öldürüm altına benzeyen bir kılıç düştü. Aldım. Kılıcı elmas kılıçla karşılaştırdım. Elmas daha iyiydi neyse yoluma devam ettim. Yolda uçan kocaman besili bir ghast gördüm. Yanımda okum vardı tam elime alıcaktımki ghast ateş topu attı 3 kalbim kaldı oku aldım ve öldürdüm ama birşey düşmedi. Yola devam ettim lambaya benzer birşey buldum kırdım toz gibi birşey düştü. 64 tane topladım ve yola devam ettim. Bir kale buldum içeri girdim. Ve şu hani etrafında turuncumsu cubuklar olan o canavarlardan buldum adı neydi onun dilimin ucunda. Ha hatırladım blaze di heralde. Neyse inlerine gittim ölsürdüm ve 34tana cubuk gibi şeyden topladım. Sonra biraz nether taşı o kaladeki taşlardan topladım. Evime gidiyordum ki ......
Devamı yakında...
Belki yarın beki yarındanda yakın :) :)