Hayatımız mine :)

264 21 4
                                    

Merhaba arkadaşlar. Ya abi kitabi bir kisi okumus ne begenmis nede ydorum yapmia ama yinede okumus. Neyse biz mine a devem edelim. Sabah olunca hemen dışarı çıktım ve bir madenden aşağıya indim. Biraz derinlerde demir buldum demirden eşyalar yapıip biraz daha derinlere j ama cok fazla derinlere indim. Bir baktım ELMAS hemen kazdım ve eve gittim. 6 tane elmas oldu . bir tane sadık yaptım ve elmaslarımı içine koydum. Sonra evime koltuk , televizyon , masa felan yaptım sonra tarlama çıktım. Ekinlerim olmuş hepsini topladım. Evime geri girdim. Balkondan dama damdanda kuleye çıktım. Biraz ilerde bir köy gördüm. Hemen hazırlanıp köye gittim. Koydeki taş ocağına benzer bir yapı vardı hemen içeri girdim. İçeride sandık vardı. Sandığın içinde elmas ve demir zırh vardı aldım ve dışarıya çıktım. Köylulerden biraz ekin aldım. Evlerini aradım. Sonra eve geri gittim. Giderken akşamdı. Yolda bir tane ağava benzeyen bi camavar gördüm tnt gibi ses çıkarttı hemen yanından kaçtım. Sonra elime kılıcımı aldım ve gidip oldürdüm. Eve gidip yattım. Sabah olunca köye geri gittim. Köyü talan ettim köylüleri oldürdüm. Ve geri gitim eve. Yiyeceğim azaldı. Silahları kuşanıp hemen dışarı çıktım. Biraz kako ve birkaç tohum buldum bide domuz. Havucum olmadığı için öldürdüm. Eve gelince eti pişirip yedim. Tohumları sandığa koydum.
Sonra televiyon izlerken aklıma su kaydırağı yapmak geldi.

Hemen kpyuldum işe. Biraz ağaç kestim. Donra demirden  kova yapıp su topladım. Ve hemen eve gei gittim.
 
  Önce ahşaplardan su yolunu kulemin başına yaptım ve altı havuz oldu. Sonra suyu boşalttım. Ve suyla beraber bende gidip yuzdum havuzda. Sonra evime banyo yapmak için biraz daha su topladım. Sonra evime giridim ve yatak odasına çıktım bir yer belirledim. Elime.ahşap aldım ve o yerin etrafını kapattım. O yere bir kapı koydum. İçeri girdim tavana bir delik açtım ve suyu koydum. Sonra su akmasın diye kapattim. O bloğu kırınca su geri akmaya başladı bende duş alıp çıktım.
Alşam olmuştu hemen sıcacık yatağıma girdim ve uyudum. Sabah kalkınca yatağımı toplayıp dışarıya çıktım biraz gezdim ve aklıma evimin onune bir su deposu yapmak geldi. Hemen biraz su topladım ve evimin yolunu tuttum.
Eve varınca hemen başladım. Elime biraz taş aldım ve dışarıya çıktım. 6×6 lık bir yer açtım ve taşları dizdim. Suyu boşalttım. Kuyu gibi oldu o kuyuyu da evime bağladım artık evimde su da vardı. Tek eksik elektrikti.

                        2. Bölüm

     Beğeniye bağlı.

Benim minecraft haytımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin