Hoofdstuk 1

535 13 3
                                    

P.o.v Caro
'HEY!! KAN DE MUZIEK WAT ZACHTER?' klonk het vanaf de woonkamer. Natuurlijk hoorde ik het wel, maar dit liedje hoort gewoon hard! 'CAROOO!?' Klonk het weer maar nu iets geïrriteerder. Ik zucht. Mijn moeder kennende gaat ze het niet opgeven, dus ik besluit toch maar te reageren en ik loop naar de gang: 'Waaat??' vroeg ik zo onschuldig mogelijk. 'Of de muziek wat zachter kan.' 'Nee natuurlijk niet!', Antwoordde ik, 'dit liedje hoort gewoon hard, dan is het veel beter!'. Ze gaf me een doodse blik vanaf onderaan de trap, het lijkt me beter als ik maar ga luisteren. Maar dat de muziek zacht moet betekend niet dat ik ook zacht mee moet zingen. Ik loop weer naar mijn kamer en zet de muziek wat zachter aan, even later begin ik begin keihard mee te zingen. 'Theres just no time to die, no time to diee, mmm, no time to DIEEEEEEEEEEE'. Haha karma! Grinnik ik zachtjes als ik me op mijn bed laat vallen. PING! Ik schrik op. Vast een appje...
——
Mama: je bent me er toch eentje...
Caro: ly2
——
Ik wil net mijn telefoon wegleggen als ik weer een notificatie krijg...
——
(Games&co) B.181201 accepted your friend request!
——
Ik had haar een vriendschapsverzoek gestuurd nadat ze me had ingemaakt met een potje 'draw it'. Eigenlijk weet ik helemaal niet of het een jongen of meisje is, maar hoe ze sprak tijdens het spel kwam meer over als een meisje, maar niet zo'n truttige, daar hou ik van. Ik besluit haar een berichtje te sturen.
——
Ca.roxx: Hey!
——
'Caro!', hoor ik weer, 'eten!'

Na het eten ben ik meteen naar boven gegaan, nog geen reactie. Het is ondertussen al best laat, ik denk dat ik maar eens ga slapen. PING!
———
B.181201: Hey! Sup?
Ca.roxx: Im great how are u?
B.181201: Im fine thanks!
Ca.roxx: U don't respond very quick :)
B.181201: I know sorry, had a busy day at work.
Ca.roxx: Work? But its a summer holiday!
B.181201: I know, summers are the busiest!
Ca.roxx: Oh why? Where do u work?
B.181201: I organisate festivals.
Ca.roxx: I love that! Is it much work??
——

P.o.v Billie
Ik hoop dat ze maar niet te veel vragen gaat stellen over die festivals, ik heb namelijk echt geen idee haha! Maar ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik een wereldberoemde zangeres ben, dan kan ik mijn anonimiteit op deze app wel vergeten. Ik vind het altijd leuk om te praten met mensen die niet weten wie ik ben, deze app is daar echt ideaal voor! Meestal praat ik alleen tijdens de spelletjes in de chat, ik accepteer nooit echt vriendschapsverzoeken. Deze keer vond ik het toch leuk om het te accepteren, ik had met haar echt een leuk gesprek!
——
Ca.roxx: I love that! Is it much work??
B.181201: Yes a lot! But I like it tho.
Ca.roxx: Do u also decide which artists are coming?
B.181201: Yes! I help decide...
Ca.roxx: Nicee
B.181201: :)
Ca.roxx: So do u have any hobby's?
B.181201: Yes! I write music and I sing.
Ca.roxx: Really! Let me hear something!
B.181201: Haha no, im not that good.
Ca.roxx: May I please judge myself🥺
B.181201: Sorry no.. But ur into music?
Ca.roxx: Yes totally! I can't live without it...
B.181201: Same! Who's ur favourite artist?
Ca.roxx: Billie Eilish! Definitely! I love her so much!
——
Omg! Zo leuk! Ik weet alleen niet echt wat ik nu moet reageren... Misschien, 'Same!'?. Nee, ik ga toch niet zeggen dat ikzelf mijn favoriete artiest ben.
——
Ca.roxx: The numbers in ur username are her birthday haha, did u do that on purpose?
——
Oeps, ik had mezelf wel een betere naam kunnen geven! Ik ga maar doen alsof ik van niks weet.
——
B.181201: Haha I didnt know💀Are u a fan of her?
Ca.roxx: Yes! She inspires me so much!
B.181201: Really?
Ca.roxx: Yes! But the best part is her music.
B.181201: I love her music too! But im no fan tho..
Ca.roxx: Which song do u like most?
B.181201: Idk, maybe MSA. Yours?
Ca.roxx: Depends on the mood, can't choose haha!
B.181201: Sorry... I really gotta go! Talk later?
Ca.roxx: Yes, totally!
B.181201: Bye!
——
Ik kijk nog wel wat ik hier mee aan moet, ik vind het maar lastig. Ik kan toch niet met een fan praten zonder dat ze weet dat ik het ben? Is dat niet zielig? Maar aan de andere kant, misschien is het wel een keer fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen aan iemand die mij niet kent. Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even zo laat...

P.o.v Caro

B.181201: Bye!

Ik gooi mijn telefoon op mijn bed. Volgens mij is ze wel aardig. Maar als ze geen fan van Billie is, hoezo gebruikte ze dan MSA? Meestal praten alleen de fans met afkortingen... En ook wel toevallig dat ze Billie's verjaardag achter haar naam heeft. Ach, het zal vast gewoon toeval zijn. Ik ben wel erg benieuwd naar de muziek die ze maakt, jammer dat ze niks wil laten horen... Mijn oog valt op de klok. Zo laat al! Ik moet echt gaan slapen!

Hee! Dit is niet het beste wat je ooit hebt gelezen maar ik werk eraan! Ik hoor heel graag tips van jullie in de reacties<3

ONLINE (Met Billie Eilish)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu