P.o.v Caro
"Wil je een appel?" vraagt Billie die tijdens het rijden met een arm achter haar op zoek is naar haar tas in de kleine opel van mijn moeder. We konden niet met de limo, dat zou teveel opvallen. Billie is helemaal in het zwart gekleed, haar trui heeft een zwarte capuchon die haar groene haar kan verbergen, en ze heeft een zonnebril op. "ja lekker". Ze geeft me de appel die ze voor haarzelf had gepakt en haar arm vliegt weer over de achterbank. "Duss, eindelijk wat quility time" zegt Bil met een lachende ondertoon. "Weetje Billie, je komt precies op het goede moment. Ik voelde me echt klote" "En jij weet niet hoe blij ik ben dat ik ben gekomen. Als je ooit iets nodig hebt, of je voelt je down dan weet je hoe je me kan bereiken. I wont lose you." Ik geef haar een dikke knuffel. "hooo pas op, ik ben nog altijd aan het rijden!" "ohja" reageer ik lachend.
"Hoever is het nog?" vraagt Billie. "Nog heel even, hier naar links." antwoord ik. Billie legt me uit wat ik wel en niet moet doen in het winkelcentrum. We hebben er 3 regels van gemaakt:
1. Als ik Billie zoek in de winkel roep ik mijn eigen naam, niet die van haar.
2. Als mensen verdacht naar ons kijken, doorlopen.
3. Als mensen ons door hebben en naar ons toe komen beleefd zijn, en het shoppen opgeven."Hier is het" zeg ik. Billie parkeert haar auto aan de kant van de weg. "is het niet heel vervelend dat je niet naar buiten kan gaan als jezelf?" vraag ik aan Billie. "in het begin was het heel lastig, en ik kon er toen ook slecht mee omgaan. Nu vind ik het niet meer zo erg, ben er aan gewend." Ze doet haar capuchon op en stapt uit de auto. Ik volg haar rechtstreeks naar de eerste winkel. Billie rende bijna zo snel liep ze over de straat. Of ze had er super veel zin in, of ze wou niet herkend worden. Ik denk het tweede. Billie kijkt even achteruit, zoekend naar mij, als ik verschijn voor de winkelingang. "moest dat zo snel?" vraag ik plagend. "hahaha shut up" kreeg ik er voor terug. "nou, wat wil je hebben?" vraagt Billie dan aan me. Ik weet het echt niet. Ik heb nooit echt veel kleren kunnen kopen. Ik heb ook nooit echt nagedacht over wat voor kleren ik zou willen als ik alles kon hebben wat ik wou. Ik kijk even rond. Zoveel opties. Ik zie wel leuke dingen, maar ik weet niet hoe ik dat leuk zou moeten stylen. Billie weet het wel. "weet je wat? Jij mag alles uitzoeken, full make-over". Billie is gelijk weg. Ze pakt winkel na winkel kleren uit de kledingrekken en duwt ze in mijn handen om te passen. Ik vind alles wat ze pakt echt super leuk. Ik heb er al helemaal zin in om dit op school te dragen. Ik wil Sterre's gezicht echt zien als ze me ziet in deze kleren.
Na ongeveer 3 uur lang winkels in en uitgaan rekent Billie de laatste spullen af. Ze heeft zoveel voor me gekocht! Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik op zijn minst 100 verschillende nieuwe dingen heb. Accessoires included. Zou dat eigenlijk wel in mijn kast passen? "Zullen we iets te eten halen?" vraagt billie terwijl ze de nieuwe trui, jas, ketting, sokken, en riem in de tas doet. "yess lekker." zeg ik. We lopen de winkel uit. "laten we eerst wel de spullen even in de auto zetten", stel ik voor. "goed plan, zitten we er niet zo mee te sjouwen." Antwoord ze. We lopen naar de parkeerplaats waar de auto van Billie staat.
(A/N) Ik heb moeite met motivatie krijgen voor dit verhaal, dus het kan zijn dat ik het hier bij laat voor een tijdje. Dit hoofdstuk was al deels af dus die heb ik even afgeschreven. Ik ga er over een tijdje misschien wel mee verder! En thanks trouwens voor #nr 1 in de Billie Eilish categorie! <3
JE LEEST
ONLINE (Met Billie Eilish)
FanficHeey! Ik ga even een kleine voorbeschrijving/intro (idk hoe dat heet) geven van het verhaal: Caro zit op een of andere app en komt in contact met ene b.181201, als ze wat langer met elkaar chatten komen ze achter elkaars interesses. Caro is al een l...