- Tahun 2012 -
Kini usiaku sudahpun menjangkau 12 tahun. Dua tahun telah pon berlalu dari peristiwa tersebut. Kini terjadi lagi kejadian terhadap diriku apabila sepupuku, Mongel pula memperlakukanku dengan lebih dahsyat. Kali ini perbuatannya tidak jauh beza dengan binatang kerana dia menjilati kemaluanku dengan penuh kenikmatan. Aku semakin jijik dengan perbuatannya apabila dia begitu menikmatinya. Sungguh aku terasa jijik pada diriku kerana aku begitu lemah untuk menyuarakan keadaanku sejak dulu. Seringkali juga aku diperlakukan sebegitu rupa dan adakalanya akan diselangkan dengan perbuatan menjolok bahagian kemaluanku. Setiap keesokan paginya pasti sahaja aku menjerit sendirian menahan pedih apabila lukaku terkena air. Lukaku itu pasti akan muncul setiap kali aku ada dikampong. Sungguh terseksa diriku apabila aku diperlakukan sebegitu oleh sepupu-sepupu lelakiku sedangkan tugas mereka adalah melindungiku namun mereka semakin menyakitiku.
Pada malam yang lainnya ketika aku baru saja siap mandi tiba-tiba aku dipeluk kuat oleh sepupuku Iman di hadapan bilik air. Sungguh terbuka perbuatannya tanpa mengira malu namun yang hanya difikirkan adalah kepuasannya. Dalam pelukannya, sebelah lagi tangannya menyusup masuk ke dalam tualaku dan terus mendarat ke dalam bahagian alat sulitku. Kali ini tusukannya sangat menyakitkan sehinggakan aku terjerit kecil apabila dia membenamkan dalam jarinya sekuat hati. Esakan rayuku tidak diendahkan malahan semakin kasar deruan nafasnya menampar kulit pipiku menandakan dia begitu bernafsu terhadapku. Tidak lama kemudian, dia menarik keluar jarinya dan menunjukkan di depan mataku jarinya yang bersalut lendir dan sedikit darah. Dia membisikkan ditelingaku "Aku puas bila nampak darah nie" dan kemudian terus sahaja dia berlalu pergi. Aku yang masih kecil masih lagi tidak memahami erti darah tersebut. Bagiku itu mungkin luka kerana bahagian sulitku terasa begitu sakit dari yang biasa.
- Tahun 2018 -
Semenjak sekolah menengah kehidupanku kembali normal kerana sepupu-sepupuku memasuki asrama melainkan sepupuku, Bean. Sepupuku, Bean ini paling aku rapat dan manja selain Abas kerana usia kami sama. Bulan kelahiran kami juga sama cuma perbezaan hari sahaja. Aku tua sepuluh hari darinya dan ini membuatkan kami lebih rapat. Setakat ini dialah sepupu yang paling aku percaya kerana dia tidak pernah menyentuhku malah sangat menyayangiku sepenuh hatinya. Malang itu tidak berbau.
Segalanya berubah setelah terjadi satu kejadian. Kejadian ini telah meranapkan segala hidupku dan anganku. Segalanya berubah. Jiwaku mula memberontak dan semakin terseksa. Pada suatu hari, Bean mengajakku berjalan-jalan keliling kampong seperti biasa. Semua orang sudah terbiasa dengan kami kerana kami memang terlalu rapat bahkan kami merupakan adik-beradik susuan. Sedang asyik menikmati tiupan bayu laut tiba-tiba sahaja Bean menghentikan motornya di kawasan tepi pantai dan terus mengajakku berbual soal pelajaran dan perniagaanku.
Sambil berbual sambil Bean membelai lenganku seperti kebiasaanya sebelom dia tidor. Tiba-tiba aku terasakan ada bonjolan yang menolak bahagian belakangku namun aku sekadar membiarkan sahaja kerana bagiku itu perkara normal. Kemudian dia membawa kembali motornya ke bahagian pondok nelayan. Ketika itu keadaan terlalu sunyi dan hatiku mula berasa tidak sedap. Pantas sahaja aku mengajaknya pulang namun dia bertingkah dan memujukku untuk melupakan rasa hatiku. Tanpa sedar aku terjerat dengan penipuannya dimana aku telah diperkosa olehnya tanpa belas kasihan.
Bean telah menodaiku dan kemudian berlalu pergi meninggalkanku yang tergapai sendirian menahan perit. Ketika ini bagiku 'Lebih baik aku mati daripada terus hidup dalam keadaan begini'. Duniaku seakan hancur punah. Aku dijadikan mangsa keadaannya kerana ketika itu dia sedang dilanda masalah putus cinta. Oleh itu, dia menjadikanku mangsanya melepaskan segala masalah dan nafsunya.
Baru aku tahu rupanya dia sudah beberapa kali membuat perkara tersebut bersama kekasihnya namun disebabkan tiba-tiba sahaja kekasihnya pergi, akulah sebagai pengganti. Sambil menaiki motor, aku menahan pedih yang teramat sangat. Aku mengadu sakit sambil menangis di belakangnya namun ringkas sahaja jawapannya " Nanti oklah tu.. Kau jangan bising-bising nanti mak kau tau.. Mati kau kena belasah.", kemudian aku berdebat denganya "Abistu kalau aku ngandung macam mana? Aku nak jawab apa? Aku nak cakap apa? Aku tak pernah keluar dengan mana-mana lelaki" kemudian dia membalas dengan tenang " Aku tak bodohlah.. Aku bukannya pancut dalam pon. Tak ngandung tak". Sebaik sahaja tiba dirumah atokku terus sahaja dia berlalu balik ke rumahnya. Sungguh aku sakit yang teramat sangat.
Sebulan kemudian...
Bean mengetahui kehadiranku di kampong maka dia terus sahaja pergi ke rumah atokku dan mengajakku jalan keliling kampong. Puas aku menolak akhirnya aku akur kerana ibuku bersungguh menyuruhku menenangkannya akibat masalah putus cinta yang tidak selesai. Kali ini arahnya lain.
Dia membawa aku ke dalam semak kelapa sakit. Sekali lagi aku diperlakukan sepuas hatinya. Badanku dipelok erat seakan mengunci pergerakanku dari cubaan meloloskan diri. Jelas aku kalah kerana tubuhku yang kecil dibandingkan pula tubuhnya yang gempal. Sambil dia menujah kemaluanku dengan alat sulitnya sempat dia berbisik kepadaku "Aku dah rasa dua dara. Dara awek aku dengan dara kau. Dua-dua ada darah time main". Bagaikan ada belati yang mencucuk hatiku apabila mendengar bicaranya. Sungguh aku malu dengan diriku kerana sikap bodohku. Aku juga malu dengan masyarakat dan Allah.
Sejak dari itu aku akan memastikan bahawa diri aku tidak dapat dikesan apabila pulang ke kampong. Apabila kami terserempak pasti saja aku akan menyibokkan diriku agar tidak berbual dengannya. Sekaligus menghapuskan curiga keluarga kami apabila melihat perubahan ketara pada kami yang langsung tidak berbual.
Aku sedar akan kebodohanku 14 tahun yang lepas. Andai dapatku putarkan waktu, pasti akan ku ubah segalanya. Pasti aku akan mengambil risiko besar demi menyalamatkan diriku. Namun segalanya sudah terlambat. Nasi sudah menjadi bubur. Menangis air mata darah sekalipun tidak berguna lagi. Semenjak aku berusia enam tahun aku telah memendam dendam dan ia semakin terok setelah Bean memperlakukanku begitu. Dendamku adalah ingin membunuh kesemua mereka dengan penuh dahsyat namun segalanya terkubur setelah aku semakin tersedar dan redha.
Aku meraup wajah apabila kembali tersedar dari ingatan silamku. Hempasan ombak membuatkanku terjaga dari kisah silam dan kembali pada dunia realiti. Segalanya aku cuba lupakan sedikit demi sedikit walaupon lukanya masih bernanah diingatan dan jiwaku. Jikalau dulunya aku terlalu sensitif dengan DARA namun kini aku sekadar membiarkan bagai angin yang bertiup. Biarlah segalanya berterbangan dibawa angin bersama kisah pahit itu. Kini semua sepupuku telah pon bahagia bersama dengan pasangan mereka termasoklah Bean. Kini kekasihnya telah kembali pada dirinya dan tiada lagi kisah pengganti nafsu buatnya.
Dendam itu membuatkanku semakin sakit. Oleh itu, memaafkan adalah jalan terbaik untuk aku semakin pulih.
------------------ THE END ----------------
# Pasti ada hikmah atas segala yang terjadi
# Biarkanlah aku mengetahui sebab kebisuanku
# Demi keluarga, aku terpaksa berhadapan syaitan
# Segala luka pasti meninggalkan parut kekal