1.

108 17 19
                                    

- Куки, казах ти вече, че не те пускам. Нямам им доверие на твоите приятели. Оставаш тук и точка.
- Обещавам, че няма да правя глупости и ще отида само за час, два. Хайде де, моля те бабоо!- каза Кук на своята баба, като направи кучешка муцунка.
- Казах нещо, оставаш тук да си пишеш домашните и да си научиш уроците. Ще отидеш друг път.- каза старата жена, като прибра останалата вечеря и се запъти към стаята си.

Чонгкук тропна ядосано с крак, като се запъти към втория етаж. Влезе в малката си, но уютна стая, взе си телефона и отвори един от чатовете си, с най-добрия си приятел Юнги.

Чонгкук🐰
След 20 минути ще
те чакам пред нас.

Юнги😴
Значи все пак те
е пуснала, а?

Чонгкук🐰
Не,не ме пусна..
Просто ще дойда за
един, два часа. Няма и
да усети, че не съм си бил
вкъщи.

Юнги😴
Така те искам брато.
Аз те оставям, че още не
съм се облякъл.
Чао, до после

Чонгкук🐰
Чао хьонг

Кук се запъти към гардероба си, отвори го и започна да го оглежда. Извади едни бели скъсани на колената дънки и една синя риза. Взе телефона и парите си, и тихо излезе от стаята си и слезе на долу по стълбите. Погледна си часовника и видя, че вече беше станало 22:03часа. Взе си ключа за входната врата като отключи и излезе, след това пак заключи и зачака приятеля си. Не след дълго черна кола спря пред малката къща. Кук се запъти към нея и влезе вътре като се настани на мястото до шофьора.

- Здравей Юнги хьонг!- поздрави го Кук и се усмихна леко.
- Здравей заек!- каза зеленокосия и разроши косата на момчето до него.
- Колко пъти да ти казвам да не ме наричаш така, и ми остави косата! Знаеш ли колко трудно се поддържа такова нещо, а?- скастри го набързо по малкия, като направи ядосано изражение.
Обърна се към прозореца и се загледа във всяка осветена къща от нощните лампи.

Не след дълго стигнаха къщата на един от приятелите си, който имаше рожден ден и беше поканил цялата гимназия. Те слязоха от колата и се запътиха към входната врата. Почукаха и не след повече от минута им бе отворена вратата, от видимо пияният им приятел Намджун. Те му честитиха рожденият ден и тръгнаха към кухнята, за да си вземат нещо за пиене.

*𝐁𝐢𝐟𝐮𝐫𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝* [𝑣𝑘𝑜𝑜𝑘]  (Временно Спряна!)Where stories live. Discover now