Г.Т Чонгкук
Събудих се от докосвания по тялото си. Опитах се да отворя очите си, но имах превръзка на тях. Те станаха още повече и на по-интимни места. Опитите ми за изправяне бяха провалени, от явно веригите на ръцете и краката ми.
- Бебче, защо опитваш да избягаш? Не ти ли е приятно? -
Замръзнах на място. Той продължи с докосванията по тялото ми.- Братле, кой ще го чука пръв?
*Какво?! Те са двама! Няма начин! Не искам да изгубя девствеността си от тези!* - помислих си.
-К-какво?! Не, моля ви, недейте. - бях много уплашен. Сълзите мокреха превръзката, проправяйки си път към бузите ми.
- Няма зайче, няма. Не плачкай! - каза единият с присмех.
Г.Т неутрал
Двете момчета започнаха да разсъбличат Кук. Не след дълго той бе чисто гол пред двамата непознати.
- Много си секси! - възкликна единият от тях.
-Техьонг, оставям те първи.Излизам! - каза той, като затвори вратата.
- Девствен ли си?
- Д-д-да. - задави се от плач, изказвайки положителният отговор.
Техьонг не каза нищо а просто си сложи презерватива.
- Само няма да ми пищиш! Не искам да ме боли главата от теб после! - рече грубо, преди да навлезе рязко в него.
Той изпищя. Дереше се от викове, плач, болка...това за него бе само началото.
- Аз казах ли ти да не пищиш? Ще кажа на Джимин да те накаже!
Грубите и бързи тласъци на Техьонг се забиваха в простата му. Не го интересуваше чуждото нещастие, което самият той съдава.
Няма и час вече бе свършил. Куки тъкмо си беше помислил, че вдичко свърши, тогава Техьонг повика другият-Джимин.
Той влезе в стаята, усмихвайки се на гледката. Изпотено релефно тяло, мокро лице от плач, зачервени очи..
- Бебе разбрах нещо много лошо за теб! Не си слушкал Техьонг. Ще бъдеш наказан! - рече той срещу устните на момчето.
-Техьонг, излизай! - много малко след това се чу затварянето и заключването на вратата.
-Хайде, бебче да започваме! - дяволита усмивка се изчерта на лицето му.
YOU ARE READING
*𝐁𝐢𝐟𝐮𝐫𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝* [𝑣𝑘𝑜𝑜𝑘] (Временно Спряна!)
Fanfiction××× _____ Започната- 04.05.2020 Завършена- ×•×•× _____ ××× top: Taehyung bottom: Jungkook top: Jimin