1. Bölüm- Masum Mavi Gözler

132 4 6
                                    

Augustin'den
Akşam her zaman ki gibi bir partiden dönüyordum. Beynim hiç olmadığı kadar uyuşuktu. Evin kilidini zar zor açtıktan sonra herkesin uyuduğunu fark ettim.  Sendeleyerek odama vardım. Her taraf kapkaranlıktı. Bir yere çarpmamak için tutunacak bir eşya arıyordum. Tam yatağım sandığım yere oturacakken sert bir cisme çarpmamla neye uğradığımı şaşırdım. Ellerimle yokladıktan sonra ışığı açtım ve masayı incelemeye başladım. Gözüme yeni bir dosya ilişti. Dosyayı alıp odama gittim. Dosyayı sabah okumak için baş ucuma bıraktım. Çünkü şu an bunu yapamayacak kadar kötü bir durumdayım...

Sabah olduğunda başımda bir ağrı ile kalktım. Sıcacık bir duşun iyi geleceğini düşündüm. Daha sonra baş ucuma koyduğum dosya aklıma geldi ve dosyayı aramaya başladım. Baş ucumdaki masanın dağınıklığından sonra nihayet dosyayı buldum ve içini açıp okumaya başladım. Yine babamın cinayet dosyalarından biri,diğerleri gibi biri birini öldürmüş. Tam dosyayı kapatacakken katili merak ettim. Katilin olduğu sayfaya geldiğimde çok şaşırmıştım. Katil mavi gözlü,esmer tenli,uzun saçlı, çok güzel bir kızdı. İlk başta katilin o olduğuna inanmadım,bana göre çok masum bir görünüşü vardı. Sonra aklıma babamın her zaman söylediği o meşhur söz geldi: "Dış görünüş daima seni aldatır!"  Bu söz beynimde yankılanırken annemin yemeğin hazır olduğunu söylemesiyle tekrar kendime geldim. Son bir kez kıza baktım. Ardından dosyayı kapattım. Ağır adımlarla babamın çalışma odasına girdim ve dosyayı dün gece aldığım yere koydum. Kapıyı kapatıp arkamı dönmemle babamla karşılaştım.
- Ne oldu? Bir sorun mu var?
- Hayır,sadece... Neyse boşver ,dedim.
Aslında o dava hakkında soru soracaktım ama klasik cevaplardan birini alacağım için vazgeçtim. Bu düşünceden sıyrılıp kahvaltımı yaptım. Ben yukarı çıkarken babam işe annem de komşulara uğramak için dışarı gittiler. Havlumu aldım ve suyu açtım. Sıcak su daima iyi gelir. Gözümü kapattım ve aklıma o kız geldi, masum mavi gözleriyle...

KARANLIK KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin