Част 13

467 22 5
                                    

ГТЛина

Сутринта се събудих с главоболие и гадене. Беше ми много зле. Реших да се оправя. Днес Рони(по-малката сестра на Дерек) ще идва. Също така и групата, но те ще дойдат първи. Облякох се така:

 Облякох се така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Утре Дерек имаше рожден ден

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Утре Дерек имаше рожден ден. И още не му бях купила подарък. Щях да говоря с момичетата да ми дадат съвет. Слязох долу и реших да направя закуска. Щях да направя кифлички понеже и другите ще идват. След като бях готова ми стана пак зле. Отидох да повърна още няколко пъти. Върнах се в кухнята. Дерек беше там.
Д:
-Хей, любов! Къде беше?
Аз:
-Бях в тоалетната. Днес не ми е особено добре и май няма да мога да дойда с теб да вземем Рони.
Д:
-Спокойно. Аз ще я взема и сам, но наистина ,ако ти е много зле да отидем на лекар?
Аз:
-Не няма нужда чак от лекар. Ще се оправя.
Д:
-Добре.
Отидох в стаята ни. Търсих едни скици. Да аз мога да рисувам, когато телефона ми издрънка.Аз отидох и видях, че ми е излязло известие, че цикълът ми ззакаснява с около месец. Добре има два варианта.Първи да съм бременна, втори да съм болна от нещо може би. Реших да пиша на Бека да ми купи тест за бременност.
Аз:Бека може ли да ми купиш нещо от аптеката, но скришно от  момчетата?
Б:Да разбира се и ще внимавам някой да не види, но какво ти трябва?
Аз:Ми има вариант да съм бременна.
Б:Да бе.
Аз:Да.Цикълът ми закъснява с около месец и днес се събудих с гадене, но не казвам на никой.
Б:Спокойно.След малко ще дойда при теб, а другите по-късно.
Аз:Ок.Дерек ще тръгва след 5-10 минути да вземе Рони.
Б:До 10 минути съм във вас.
Аз:Окей.Бай.
Б:Чао.
След пет минути Дерек тръгна. Чух, че някой чука на вратата. Там стоеше Ребека.
Без да говори влезе и ми даде тестовете.
Бека:
-Хайде направи ги. Дано си бременна. Ще бъде яко да съм леля.
Аз:
-Хей, ранно ми е за деца, а и не знам дали Дерек ще одобри това, че съм бременна, ако въобще съм.
Бека:
-Ще бъдете страхотни родители. А сега отиди и направи тестовете.
Аз отидох и се зачетох в инструкциите.Направих всичко, което пишеше. Взех ги при мен. Пишеше, че трябва да изчакам 5 минути. Отидох при Ребека и ги обърнах,  за да бе ги виждам. Минаха се около 6 минути и Бека каза:
-Хайде обърни ги. Нямам търпение да разбера.
Аз ги обърнах. Тестовете показваха......

*очаквайте прозължение*

Съжалявам, че е толкова кратка, но гледах да кача нещичко мъничко. ❤❤❤

Marriage (Временно Спряна)Where stories live. Discover now