Гл. Т. Лина
Обърнах тестовете. Те показваха:
Добре сега не знам какво ще правя. Ами, ако Дерек се ядоса. Или нещо по-лошо. Ако ме остави. Такива въпроси се въртяха из умът ми. Бека ме викаше сигурно от 5 минути.
Бека:
-Честито, Лина. Ще ставаш майка, а аз леля. Колко е готино.
Аз:
-Мда, супер.
Б:
-Какво ти е защо не си щастлива?
Аз:
-Страх ме е как Дерек ще реагира. Ами ,ако не иска дете сега или пък ме остави.
Б:
-Познавам Дерек много добре и съм сигурна, че ще бъде много щастлив. Да те питам нещо. Ти измисли ли подарък за Дерек. Понеже нали има рожден ден утре.
Аз:
-Ох, забравих за този подарък. И не нищо не съм измислила.
Б:
-Имаш страхотен податък за него. Знаеш ли какъв е? -аз кимнах отрицателно-Ами утре ще му кажеш, че си бременна. Аз съм сигурна , че ще се зарадва. А относно рожденият му ден. Доколкото разбрах май ще бъде в някакъв клуб.
Аз:
-Страхотна идея. Но не знаех за клуба.
Б:
-Аз чух сутринта Крис да говори с него.
Аз:
-Аха.
След малко всички дойдоха.
Аз:
-Е какво ще правим?
Дерек:
-Ми незнам. Значи реших да си празнувам рождения ден в един клуб.
Аз:
-Аха.
След това Рони поиска да играем на настолни игри. Така прекарахме 5 часа в играене. След това решихме да си поръча вечеря. След като хапнахме отидохме да гледаме филм. По средата на филма ми стана лошо. Аз отидох да си из повръщам червата. След това отидох да се измия. Усетих някой да ме пипа по крака. Погледнах и това беше Рони:
-Како какво ти е?
Аз:
-Нищо ми няма, мъник.Хайде да ходим при другите.
Отидохме при другите.
Дерек:
-Още ли ти е зле, мила. Ако искаш да отидем до болницата. Притеснявам се за теб.
Аз:
-Спокойно. Сигурно съм яла нещо, което не ми понася и за това повръщам. Утре ще съм по-добре.
Дерек:
-Супер. Хайде ела да догледаме филма и после ще си лягаме. След това седнах при тях. Филма свърши. Аз бях много уморена. Отидох да си лягам.
Облякох това:После си легнах. След 10 минути усетих някой да ляга до мен. После си уви ръцете около мен. Усетих аромата на Дерек. Този ми е любим на моето момче. Ах как звучи моето момче. Дано утре се зарадва на изненадата.
Гл. Т. Дерек
Лина днес изглеждаше доста изтощена. Днес повръща и я боля глава. Реших да питам Ребека какво и е, но тя каза това което Лина каза. Отидох в стаята ни и видях, че моята принцеса е заспала. Беше много сладка. Легнах си при нея. Прегърнат я, защото не искам никога да ми бяга. Тя е моя. Само моя.
Хей! Ето я новата глава. Може би по-късно да пусна още една тук или на Mine , но ако не съм в настроени ще си кача утре. Бъдете живи, че много здрави умряха❤❤😂
Също съжелявям, че е кратка. Ще гледам следващата да е по-дългичка❣💜
YOU ARE READING
Marriage (Временно Спряна)
RandomГледната точка на Лина Беше поредният ден. Аз се прибрах от училище. Майка ми ме чакаше и каза: -Лина довечера, ще ходим на вечеря с едни хора. Аз: -Окей. И така мина времето и стана време за вечерятя. Skipe time* Вече пристигнахме в ресторанта и...