Гл. Т. Лина
Събудих се и усетих как някой ме гали по лицето. Отворих очи. Това беше Дерек. Спомените от вчера ми се върнаха. Бях щастлива, но и ми беше гадно за случката, но какво да се направи. Днес щяхме да ходим на вечеря с двете семейства, за да обявим новината. Бабата и дядото на Дерек също ще бъдат там. Ще се видим за първи път.
Д:
-Хей, любов.
И ме целуна. Много бях щастлива с него.
Аз:
-Хей. Можеш ли да ми донесеш някакви дрехи от нас?
Д:
-Мда, разбира се. Даже още сега ще ти ги донеса и ще мина да ти взема сандвич. Искаш ли нещо за пиене?
Аз:
-Ако може капучино.
Д:
-Разбира се, но ако през това време дойде доктора искам да го питаш кога ще разберем пола на нашето мъниче.
Аз:
-Добре ще го питам, а сега отиди и ми донеси дрехите и храна, защото съм гладна.
Д:
-Ок, ок тръгвам. Да се пазиш, обичам те!
Аз:
-И аз те обичам и спокойно в болницата съм няма на къде да мърдам без теб.
И той тръгна. Неочаквано докторът се появи след 10 минути.
Докторът:
-Е как сте?
Аз:
-Добре съм, но на моменти ми става зле.
Док:
-Това е заради бременността. Днес ще ви изпишем, като ще ви дам рецепта с витамини и други неща, които трябва да приемате.
Аз:
-Добре, но да ви попитам кога ще мога да разбера пола на бебето.
Док:
-Ами вие скоро ще навлезете в 2 месец така че около 3 или 4 месец ще проверим, а и да не забравя , че другият месец на тази дата трябва да дойдете на преглед.
Аз:
-Добре, благодаря ви за всичко.
Док:
-Няма проблеми. След малко една сестра ще дойде да ви донесе да попълните едни документи и ще можете да си ходите.
Аз:
-Ок.
И докторът излезе. След малко сестрата влезе и ми даде да попълня някви формуляри за изписването. Дерек се появи след 15 минути.
Д:
-Е какво каза докторът?
Аз:
-Той каза, че другият месец съм на преглед. Полът сме щяли да го разберем 3-4 месец от днес ме изписват. Даже вече съм готова, защото по-пълно всички документи.
Д:
-Добре. Хапни първо и после ще се облечеш и ще си ходим. Може да отидем в парка малко на въздух. Ще пиша и на останалите.
Аз само кимнах. След като си хапнах и си изпих капучиното. Отидох в тоалетната. Да имах собствена тоалетна в стаята. Облякох се така:
YOU ARE READING
Marriage (Временно Спряна)
RandomГледната точка на Лина Беше поредният ден. Аз се прибрах от училище. Майка ми ме чакаше и каза: -Лина довечера, ще ходим на вечеря с едни хора. Аз: -Окей. И така мина времето и стана време за вечерятя. Skipe time* Вече пристигнахме в ресторанта и...