Autor: BiancaStoica8
Titlu: Titlul este sugestiv, dar în același timp, nici prea sugestiv. Se potrivește cu conținutul cărții, însă nu ştii la ce să te aştepți. Titlul este învăluit în mister, lucru ce pe mine mă intrigă şi-mi place la nebunie. Sincer, pe mine prima oară m-a dus cu gândul la o poveste de dragoste când l-am văzut prima oară, dar nu este despre asta. Să nu mai spun că este foarte original, ceea ce-mi place.
Coperta: Coperta-mi place mult, însă la titlu ar trebui totuși să se vadă literele integrale şi mi se pare puțin cam dark, luminozitatea ar trebui mărită puțin. În rest, e foarte ok.
Descriere: Descrierea este foarte bună, scurtă şi la obiect şi chiar atrage, ceea ce-mi place. Apreciez că ai început cu un citat. Totuși, ar trebui lăsat alineat.
Conținut: În primul rând, îmi place foarte mult că dai titlu la fiecare capitol, nu scrii gen ,,Capitolul unu" sau ,,Capitolul doi". Asta e de apreciat.
Nu am cuvinte să îți spun cât de mult mi-a plăcut trailerul, nu am văzut vreodată vreo lucrare pe Wattpad cu un trailer aşa de bine realizat. Felicitări creatorului.
Prologul este super bine scris. Mă face să mă simt acolo, în poveste, să simt ce simte personajul, să fiu cot la cot cu el şi să îl susțin în încercările lui. Îmi place, mai ales că acțiunea nu este deloc grăbită.
Am citit şi primul capitol şi atât am de spus: felicitări! Este o poveste muncită, scrisă foarte bine şi construită, ai unele greșeli de tastare şi ai unele probleme cu virgula, ceea ce nu este neapărat foarte grav. Ideea este originală, mi-a plăcut mult. Pe domnul comandant Tekin îl ador şi este un personaj bine conturat. O singură problemuță: pune alineate. Probabil e de la Wattpad, pățesc şi eu asta, îmi dă bătăi de cap.
Concluzii: Singura concluzie ce o pot trage este: respect, domnule militar! Povestea ta merită toată aprecierea, nu renunța la ea căci e bine, crede-mă.
Notă: 9/10
CITEȘTI
Critici şi sfaturi
AcakBună! Dacă nu sunteți convinsi că aveți o carte bună sau vreți să vă perfecționați, aici e locul potrivit! (* tuse *). Oricum, poate nu oi fi eu expert în aşa ceva, dar vă spun părerea mea. Nu vă promit că veți ieși de aici mari scriitori s...