10

291 30 40
                                    

"Bugün yeni bir kaptan seçeceğim arkadaşlar, sıra olun."

Bayan Han elinde ki voleybol topuyla bize seslendiğinde yerimi almıştım.

"Erkekler takımında kaptan olmak isteyenler bir adım öne çıksın."

Hafif öne eğildiğimde eski kaptan olan Jungkook'un ve takıma yeni gelen bir kişinin öne çıktığını gördüm.

"Bu da kim?"

Jaehyun bana döndüğünde, bakışlarının bıkkınlık barındırdığını gördüm. "Dünyadan haberin yok galiba Sung Mi, Park Jimin Seul'den bir ay önce transfer geldi ve okul onun yüzünden çalkalanıyor."

"Niye ki?"

Derin bir iç çekip önüne döndü canım arkadaşım, "Jungkook ile aralarında kavga olmuştu. Kaptanlık kavgası."

Nefesim kesilmişti, demek o kişi Park Mochi Jimin'di.

"Jungkook'a yumruk atacakken durup cebindeki peçeteyle kaşında ki yara silen çocuk o muydu?"

Jaehyun sabırsızca kafasını salladı, "Şimdi büyük kavga olacak gibi."

"Sanmam, Jimin kavgayı bırakıp peçeteyle Jungkook'un kaşını sildiyse medeni insan gibi bu işi hâlleder."

Jaehyun şaşırmışçasına bana dönmüştü, "Sen de bir Jimin'ci çıktın bu ne fanatiklik Sung Mi hanım(?)"

Koluna vurdum ama Bayan Han sinirlenmişti, "Kızlar hengam yapacaksanız takımdan ayrılabilirsiniz."

Dudaklarımla ağzımı bastırdım ve kafamı öne eğdim ama bana bakan bir çift göz hissetmiştim. Kafamı iki yana sallayıp uzun saçlarımı yüzümden çekmeyi sağladım ve Jimin'le gözlerimiz buluştu.

Gülümsemiş miydi o?

"Jungkook erkek takımının kaptanı olsun diyenler?"

Merakla öne eğildiğimde sadece Namjoon ve Yoongi'nin el kaldırdığını gördüm.

Büyük kargaşa çıkmasaydı iyiydi.

"Jimin olsun diyenler diye sormama gerek var mı?"

Sormadığı hâlde Jungkook şirin bir gülümsemeyle Jimin'e baktı, "Hocam, bence de Jimin olmalı. Niye çıktım bilmiyorum üzgünüm."

Kızlar takımından bir şaşkınlık tufanı kopunca Bayan Han sessiz olmamızı söyledi.

Koskoca Jeon Jungkook kaptanlığı kendi elleriyle mi devrediyordu Jimin'e.

Deseler inanmazdım vay be.

Bayan Han bu sefer bize döndü, "Şimdi gelelim size."

Geçen dönem kaptanlığı almak gibi bir hata yapmıştım bunu bir daha asla yapmayacaktım, nedeni ise Chunseo ile kafa kafaya gelmiştim. O kız kaptanlığı bırakmam için yapmadık bırakmamıştı.

"Bir adım öne çıkın."

Yerimde kaldım böyle bir aptallığı yapmak asla istemiyordum. Fakat erkeklerin takımından birisi kıkırdadığında etrafıma döndüm.

Kumpasa getirmişti Jaehyun. Sinirle arkamı döndüğümde sinsice gülümsedi, "Takım olarak sana ihtiyacımız var hiç boşuna istemiyorum deme."

Gülen kişiye döndüm ama Jimin'i beklemiyordum. Ne gülüyorsun be?

Sıkıntıyla kafamı öne eğdim, Chunseo'nun sinirli bakıslarını hissediyordum ama umursamadım.

"Bence oylamaya gerek yok, Sung Mi olmalı değil mi kızlar?"

Herkesten evet sesini işitti kulaklarım ama bir anda Chunseo cırlamıştı, "Olmaz! Haksızlık bu, oylama yapılmalı!"

Bayan Han omuzlarını silkti ve sırıttı, "Peki Chunseo, istediğin gibi olsun. Chun Seo olsun diyenler?"

Tek bir kişi elini kaldırdığında dudaklarımı kemirdim, Chunseo'dan çekeceğim vardı galiba.

"O hâlde erkeklerin kaptanı Jimin, kızların kaptanı da Sung Mi oldu. Dağılabilirsiniz arkadaşlar, yürüyün idmana."

Kızlara ait olan sahaya geçtiğimde Jimin elindeki voleybol topuyla yanıma yaklaştı, "Selam!"

Kafamı salladım, cevap vermemiştim çünkü gerilmiştim normal olarak.

"Libero musun?"

Kafamı olumsuz salladım, "Smaçörüm."

Seok Jin Jimin'e bağırdığında küçük bir tebessümle bana döndü, "Neyse sonra konuşuruz, tanıştığıma memnun oldum Sung Mi!"

İstemsiz bir şekilde dudaklarım gerilmişti, Jimin arkasını döndüğünde Jaehyun hemen yanıma yaklaştı. "Birisi Jimin'in içine düşmüş gibi gözüküyor."

Elimdeki topu havaya kaldırdığımda Jaehyun kollarını yüzüne siper etmişti, "Tamam tamam, sadece takılıyorum."



rei hino ● p. jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin