Донгхюк и Джено се бяха преоблякли и чакаха останалите си съученици. Донгхюк използва момента, за да се опита да си спомни какво се беше случило снощи. Беше доста пия, не помнеше голяма част от вечерта, а как дори Джони го беше намерил. Някой се бутна в него, карайки го да се осъзнае.
- Извинявай, хлапе.- преднего стоеше момче с руса коса и пиерсинг на носа. Донгхюк се очуди, не бяха ли забранени пиерсингите в училище.- Хей, ти си момчето от снощи, добре се забавляваш.- въпросното момче го потупа по рамото.
- Това за изневяра ли да го приемам?- Донгхюк погледна към момчето, което обви ръка около талията на русокосия. Новодошлия изгледа Донгхюк със заплашителен поглед и той леко настръхна.
- Шяоджун, Хендери, не плашето момчето.- Марк застана до двете момчета, а Донгхюк го гледаше в захлас, щеше да има час с него.- Донгхюк, добре ли си?- Донгхюк не знаеше как да отговори, откъде знаеше името му, ами ако е направил нещо глупаво на партито, ами ако се е изложил и то точно пред това момче.
Марк му се усмихваше любопитно, но истината беше, че той искаше да чуе една определена дума. Искаше да разбере дали другото момче го помни.
- Ам, д-добре съм, но от къде ми знаеш името?- Тен, който наблюдаваше отстрани едва се здържа да не избухне в смях. Марк се усмихна мило.
- Някой друг път ще ти кажа, трябва да се преоблека.- Марк не му беше ядосан, напротив беше доволен, че ще има с какво да се занимава през тази учебна година. Той се подсмихна. "Право в капана"- помисли си Марк.
Тен не изпусна възможност да подразни приятеля си и веднага скочи на гърба му, смеейки се.
- Май не те помнят?!- Тен му се изхили.
- Повярвай ми, ще си ме спомни много бързо!- Марк се усмихна престорено.
- Не се ядосвай де! Признай си, че нямаше да е толкова забавно, ако си те спомняше.- Тен му намигна и двамата влязоха в съблекалнята, оставяйки нещата си едни до други.
Нямаше много хора в съблекалнята и двете момчета започнаха да се преобличат. Марк изпсува тихо при вида на всичките смучки по тялото на Тен. Той веднага го прикри, без да привлича много погледи, а Тен си се преоблече съвсем спокойно.
- Ти да не си полудял?! С кого пак преспа?- Марк говореше, така че само Тен да го чуе.
YOU ARE READING
Two Faced
FanfictionДжони страда от заболяване, за което само родителите и приятелите му знаят. Но дали това е добра идея? Дори след загубата на родителите си Джони не успява да се справи сам и продължава да води два различни живота. А той дори не подозира какво прави...