°7°

107 15 3
                                    

- Скъпи, искам да ме слушаш внимателно. Трябва да извикаш Джони довечера в клуба. Излъжи го, че има някакви доказателства срещу него и че трябва да му ги дадеш. Абе просто ми го доведи.- Янгянг се разпореждаше, докато Лукас не може да схване нищо.

- За какво ти е Джони?- Лукас го гледаше тъпо. Да не би Янгянг да искаше да му изневери с Джони!?

- Джони е просто една пионка, трябва ми срещу Тен, имам источници, които ми казаха, че Тен се интересува от Джони.

- И смяташ да ги събереш ли?- Янгянг се удари по челото.

- Джони е човек склонен към насилие само с леко подбутвабе, а да не забравяме, че е убиец.- подсмихна се Янгянг.

- Това беше инцидент, ти знаеш колко страдаше, щеше да се самоубие поне пет пъти. Ако искаш си отмъщавай на Тен, но не замесвай Джони, ясно? Иначе града ще ти се стори малък!- Лукас напусна кабинета си ядосан, а Янгянг извъртя очи на капризите на гаджето си.

Щеше да действа и без него.

Макар и ядосан, съвестта на Лукас го гризеше отвътре. Той набра номера на Джони.

- Лукас, защо по дяволите ми звъниш!?- чу се хем ядосания, но и шепнещ глас на Джони.

- Трябва да дойдеш довечера до бара, Янгянг е намислил нещо свързано с Тен.

- И аз какво общо имам с Тен?- Джони се изсмя.

- Виж, ако трябва говори с Марк, но поне някой от двамави да дойде, моля те!- Лукас не искаше гаджето му да се замесва в глупости.

- Ще видя дали ще мога.- с това разговора прекъсна, Лукас разроши косата си, щеше да се побърка.

°°°

Джони мислеше какво да прави, вървейки към училище. Нищо не му хрумваше, а не искаше да ходи там. Влизайки в стаята, забеляза Тейонг и Джехьон той отиде до тях.

- Някой от вас да знае къде е Марк?- попита Джони.

- Той предимно не идва за първите три часа, а и вчера си тръгна с Донгхюк.- Тейонг каза последното тихо, но Джони го чу.

- Спокойно знам, не мога да го спра, за сега ще го оставя.- двете момчета кимнаха. Явно Джони щеше да отиде сам.

°°°

- Кой филм ще гледаме?- попита Донгхюк.

Two FacedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora