Йонгхо потропваше с крак, никой не му казваше нищо. Доктори и сестри минаваха покрай него, сякаш е пътен знак и продължаваха по белия коридор. Имаше чувството, че е закъснял, искаше само да знае как е Тен!
Пред него се спря една млада сестра.
- Вие трябва да сте близък на Читапфон Лечайяпонкуел?!- Йонгхо кимна.- Пациента има счупена ръка и за съжаление има кръвоизлив, поради което ще се наложи спешна операция. След операциятае ви уведомим за състоянието му.- жената влезе в някаква стая, а Йонгхо гледаше в мястото, на което тя стоеше преди секунди.
Гневът малко по малко превзе тялото му. Той стана от стола, вратата на спешното се отвори и сестрите изкараха Тен в кушетка, тичайки заедно с докторите.
Всичко мина като на забавен кадър пред Йонгхо, щеше да си отмъсти. Слезе по стълбите и излезе от болницата, хвана си такси и се запъти към бара на Лукас.
°°°
- Колко тежко рани Тен?!- Лукас викаше срещу Янгянг.
- Не з-знам, другите п-почнаха да го ритат и-и...- Янгянг беше оплашен, особено щом виждаше гаджето си как се опитваше да е спокоен.
- Ако му има нещо той ще те намери и ще ти го върне тройно!!! Защо трябва да си толкова глупав?!-Лукас удари стената.- Ако той дойде, започни да бягаш и се скрии, ясно!
- Не е ли малко гадно да укриваш един побойник?!- вратата се отвори, разкривайки Йонгхо и двамата бодигарди на земята.
Янгянг се сви при вида на свирепия поглед на Йонгхо, не можеше да помръдне.
- Йонгхо, премисли нещата, моляте, Янгянг винаги е бил такъв не наранявай единственият, който обича.- Лукас се молеше, а Йонгхо не го отразяваше.
- Тен се бори за живота си, така че как да накажа скъпоценния ти Янгянг?!- Йонгхо гледаше замилено в Янгянг и се усмихна.- Коя кръвна група си Лукас?
- Защо?
- Отговори ми!- Йонгхо кресна, стряскайки Лукас.
- Н-нулева...- Лукас не искаше да знае какво се случва в главата на Йонгхо.
- Ами ти Янги?- очите му сякаш пронизваха душата на изплашеното момче.
YOU ARE READING
Two Faced
FanfictionДжони страда от заболяване, за което само родителите и приятелите му знаят. Но дали това е добра идея? Дори след загубата на родителите си Джони не успява да се справи сам и продължава да води два различни живота. А той дори не подозира какво прави...