Melis ve onun zarif ayaklari devamlı bizim ihtiyarın aklına düşüyordu. Onu düşünmekten kendi almıyordu. Bizim ihtiyarın mantık melekeleri bizim salak ama güzel Melis'in dünyada neler olduğundan habersiz siyah ojeli ayaklarının uyandırdığı şehvet yüzünden bütün devrelerini yakmıştı ama yanan o olmayacaktı. Melis hayatında hiç yaşamadığı düşüncelere sürüklenecek, hiç hissetmediği ve bir daha hissedemeyeceği hisleri deneyimleyecek ve onun aptal ama güzel 37 numara siyah ojeli genç ergen ayakları adeta hayatın sert tarafının hiç beklenmedik tokadı ile sarsılacaktı. İşler bizim ihtiyarın geniş çevresi sayesinde tam da onun istediği gibi gidecekti ama bir süreliğine ihtiyar başına gelecek sadece onun için güzel olan tesadüfün varlığından habersiz olduğu için Melis'e dokunamamak onun için yiyordu, kendini tatmin etmesinin mümküniyatı yoktu. Artık Melis onun için sadece yeni çok arzulanan ateşli bir tutku değil onun gerçek yüzünü ortaya çıkar bir hırs ve heves objesi haline gelmişti. İhtiyarın ağır ve hantla beyni bu düşüncelerle meşgul olurken bir anda telefonu çaldı. Onu arayan Bakkal Necmi idi. Necmi, bizim ihtiyarın eski Matematik öğretmeni olduğunu biliyordu ailesi bir matematik öğretmeni aradığı için bizim ihtiyari tavsiye etmişti.
-Alo nasılsın Şeref
-İyi iyi hangi dağda kurt öldü de aradın bizi?
-Ooo sende bize haksızlık ediyorsun hocam ne zaman sana saygıda kusur ettik.
-Sende sadede gel Necmi affettim tamam
-Ya bizim şu bahar apartmanına yeni taşınan aile var ya
-eee
-ya onların bir kızı belki görmüşsundür matematik dersine ihtiyacı varmışta. Belki sen anlarsın dedim ama Liseye gidiyormuş yardımcı olabilir misin bilemedim.
-Matematik'te çözemediğim bir soru yoktur evelallah söyle arasınlar beni uygun bir zamanda benim evde ders vereyim maksat komşumuzun işi görülsün yardımcı oluruz.
-Tamam ben onlarla söyledim zaten yardımcı olabileceğini biliyordum hem senin mahallede kaç yıldır yaşadığını herkesin senin güvenilir bir adam olduğunu duyduktan sonra iyice güvendi sana.
-eyvallah eyvallah dediğim gibi görüşürüz sonra necmi
-hadi görüşürüz.