Melis'in dersleri iyi değildi aklı fikri her aman başka işlerle meşkül oluyordu. Artık annesinin buna musaması yoktu Melis, derslerine eğilmemesinin cezasını bu sefer farklı bir bedel ile ödiyecekti bu tecrübe ona hayatında daha önce yaşamadığı ve yaşamayacağı hissiyataları derinden hissedecekti.
Melis ayaklarını uzatmış herzamanki miskinliği ile dizi izlerken bir Annesi bir anda ona seslendi. Melis, aldırmadı Annesi geldi ve Melis'in ojeli ayağına vurdu.
-Ahhh
-Kalk yeter Bu kadar miskinlik matematikten yine kalmış bundan sonra o dersleri düzeltene kadar sana huzur muzur yok sana ders ayarladım saat 4'te dediğim adreste.
-ama anne yaa
-itiraz istemiyorum eğer eve o derse gitmeden gelirsen kırarım o ayaklarını.
-Off tamam
Melis, Birekenstocklarını giydi ve yola koyuldu. Siyah Ojeli guzel ayakları hiç birsey den habersiz acıya ve şehvete doğru ilerliyordu.
Melis bıkkın bir şekilde zili çaldı
İhtiyar dona kaldı yakından daha da güzel gözüküyordu gözü direk Melis ayaklarına gitti çok güzel görünüyorlardı.
-Merhaba Ben Melis
-Merhaba Melis memnun oldum
-hoop ayakkabılarını dışarı bırakıyorsun
-E şey bir terlik alabilir miyim
-o ayaklara terlik merlik yok küçük hanım matematiği kötü olanlara vermiyoruz.
-o ayaklar daha çok çile çekecek belli ki daha önce hiç çekmemiş bu sefer akılsız başın cezasını ayaklar çekecek.
Melis bu tutuma anlam vermemişti onun ihtiyarın gözünde nasıl bir anlamı olduğunu daha anlayamamıştı.
İhtiyar Melis'in 37 numara siyah ojeli ayaklarını buz gibi mermer de çıplak bir şekilde görmekten zevk alıyordu.
Koridorun sonundaki salona geçtiler Melis anlamadığın da onunla azarlar gibi konuşuyordu bu Melis'in ürkek bir tavırla onu elinden gelenin en iyisiyle dinlemeye itti. İhtiyar sersem, saf aklı beş karış havadaki bu ergen kızı oteritesi altına almayı becermişti.
Ama onun istediği bundan çok daha fazlasıydı. Konular ilerledikçe Melis'in dikkati daha da azalıyor ve ders daha da verimsizleşiyordu İhtiyarın da sinir bununla beraber daha da artıyor du ama Melis'in cezasını onun siniri değil yıllarca zihninde bu gün için sakladığı ihtirası verecek ve Melis'in siyah ojeli körpe ayakları daha önce hiç tatmadığı
Duyguları tadacaktı.
-Bırak kalemi
-birşey mi oldu hocam
-parmaklarını şöyle yap bekle
İhtiyar odasından tahta cetvelini getirip Melis'in bakımlı siyah ojeli ellerine ilk cezasını kesecekti.
Orta şiddette Melis'in parmak ucuna vurdu.
Melis acıya dirençsiz olduğu için olağandan fazla bir tepki verdi.
-elini bir daha getir
-ama hocam çok acıdı
-getir
Bu sefer şiddetli vurdu Melis'in siyah ojeli narin elli daha hiç böyle bir şeye maruz kalmamıştı ama bu sadece bir başlangıçtı İhtiyarın arzusu artık uyanmıştı ve tatmin olana kadar Melis'den vazgeçmiyecekti.