İhtiyar ihtiras ateşi

4.7K 15 4
                                    

Artık herşey için doğru zaman gelmişti bu sefer gerçekten o zaman gelmişti herşey yeni başlıyordu etherli mendili Melis'in burnuna dayadı Melis, ihtiyar mendili dayar dayamaz bayıldı. İhtiyar, ilk önce Melis'in savunmasız vuducuduna ve güzel siyah ojeli ayaklarına baka kaldı çok güzel ve çok savunmasız gözüküyor du o an herşey ihtiyarın istediği gibidydi. Yıllarca içinde beslediği bu canavar artık gerçektende gün yüzüne Çıkmıştı. Çok geçmeden meclisi kucakladı ve müstakil evinin arka kısmındaki arabasının bagajına koydu ve uzaktaki yazlık evine doğru yola koyuldu. İhtiyar sanki bugunü bekliyormuş gibi bütün hazırlıkları daha önceden yapımış gibiydi anlamsız bir şefkat hissi ile onu yere serdiği bir minderin üzerine koydu Melis hala baygındı daha sonra onu sanki çarmaha gerermiş gibi bacaklarını ve kollarını açık poziyona getirdi ayak bileğini ve ellerini ip ile bağladı daha sonra yere çiviviledi artık Melis kelimenin tam anlamıyla savunmasızdı. Artık yapılması gereken tek şey beklemekti. İhtiyar zaman geçtikçe daha da heycanlanıyordu ve bu heyecan onu Melis'e karşı daha acımasız hale getiriyordu. Melis'in savunmasız halini gördükten sonra Artık Melis'in onun gözünde sadece bir ihtiras ateşi idi. Melis'in çıplak narin cildinde elini aşağıdan yukarıya gezdirmeye başladı güzel ve narin memelerine geldiğinde içinden gelen anlamsız bir hınçla Memesine hafif bir şaplak attı daha sonra parmağını Melis'in şehvet dolu dudaklarında gezdirdi. Daha sonra eline sopasını aldı Melis'in vücudunda gezdirdi kız hala baygındı Melis'in savunmasız güzelliğine ihtiyar dayanamıyordu uyandırmak için narin cildine onu uyandıracak kadar şiddetli bir tokat attı. Kız dehşet dolu gözlerle uyandı ve son derece çığırtkan bir ses ile çığlık attı ama sesinin duyulmasının imkanı yoktu rahata alışkın o güzel siyah ojeli ayakları o gün hiç ihtiyarın tatdılmamış şehvetinin acısını tadacaktı.
-noluyor tecavüz mu edecek sin?
-aaaa olur mu öyle şey küçük hanım ben sadece biraz ayaklarınızı inceleceğim.
-ne zarar mı verecksin ne istiyorsun benden bırak beni nolur!
-daha yeni başlıyoruz. Ayakların çok güzel oje seçiminde nefis ve bakımlı lakin biraz eğitimsizler onları biraz eğiteceğim
-ne yapacaksın?!
-görüsün
İlk önce ince çubuklu sola ile kızın ayak parmaklarına vurdu Melis birden kendine hakim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melis'in falakasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin