CHAPTER 1

18 0 0
                                    

This story is purely fiction. It is an on-going story. Please bare with me if I took a lot of time to update.

Sorry if there is a lot of grammatical and typographical error. I will edit it all after I finish the story. Thank you. Happy Reading!

~~~

AEQUIN'S POV

            I was on my way home when someone put his hand on my shoulder and I feel a pointed object poking on my waist, I think it's a knife. I look at this guy beside me, he is  good-looking, he is taller than me, I think his around mid 20's, he's wearing a cap and he looks like a rich kid. When he noticed that I'm checking him, he suddenly smirk.


Done checking me? He said and I noticed a mark in his neck. He's one of them? Hmm.

Holdaper ka ba? Or what? I know that you don't need money. Right? I said

Just don't make any scene and come with me I won't stab this knife on your sexy body. He said while smirking

Ouch! What was that? He said while giving me a death glare and caressing his hand that he put on my shoulder

I just pinch your hand. Baka kasi nananaginip lang ako. I just give him an innocent smile.

Diba dapat sarili mo kinukurit mo para malaman mo kung nananaginip ka? Baliw kaba? And I just want you to know that you're not dreaming kiddo. He said

Iba kasi yung akin. I said while trying not to laugh because of his face.

Tsk. Sumama ka sakin, hinahanap ka nya. He said at halata sa mukha nya ang pag kainis.


            Before I ask who the hell he's talking about. Bigla na lang bumulagta sa sahig yung lalake then I saw my night and shining armor oh just kidding hahaha. Kuya Nxage.


Are you okay? Kuya said while playing the knife of that guy earlier.

Yes I'm fine. Kaya ko naman yun kahit di ka dumating, kuya. I said

Nagyabang ka na naman. Eh ang bagal mo nga.  He said while laughing


            Agad kong kinuha kamay nya at iniikot sa likod nya saka kinuha yung kutsilyong nilalaro nya kanina at saka ko tinutok sa leeg nya. I saw his face. Gulat na gulat sya.


So kuya? Mabagal ba ako? I said then smirk.

And I'm not arrogant, mister. Ikaw ang mayabang kuya. I said saka pinakawalan sya and I throw the knife in the trash bin.

Bakit naman? Ikaw na nga tinulungan dun sa gagong nanghoholdap sayo? Sabi ni kuya na parang bata. Kaya napaseryoso ako ng maalala yung markang nakita ko dun sa lalake.

You think he can easily knock down by your one punch? He's not what you think and let me clear di nya ako hinoholdap. I said then I glanced at the guy who's now DEAD.

What do you mean? He said saka lumapit dun sa lalake at hinawakan ang pulsuhan nito at nang malaman nya na di na tumitibok yung puso ng lalake napatingin sya sakin.

You killed him? Tanong nya sakin, napansin kong nakita nya yung pinagtusukan ko kanina ng injection sa lalake. Nung time na nag react  ng ouch yung lalake, di ko talaga sya kinurot or something. I just inject a poison to him, at dahil sa pulsuhan ko naiturok yung lason mabilis itong kumalat sa katawan nya at nung sinuntok sya ni kuya , that time the poison reach his heart and brain kaya bumulagta agad sya.

7Q: The Antidote of LifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon