✉ 5

85 29 27
                                    

Hayoung
BUGÜN İÇİN ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
ÖZENLE GİYİNİP GELDİĞİN İÇİN DE ÇOK MİNNETARIM
VE HİÇ DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DEĞİLMİŞSİN
BEN SİNİE BOZUXU TİPSİZ BİRİ BEKLİYORDUM LOL
HERKES VELİM HAKKINDA KORKUNÇ ŞEYLER DÜŞÜNÜRKEN SEN İTİBARIMI KURTARDIN RESMEEEN
teşekkür ederim 😽😽

HayoungBUGÜN İÇİN ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMÖZENLE GİYİNİP GELDİĞİN İÇİN DE ÇOK MİNNETARIMVE HİÇ DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DEĞİLMİŞSİNBEN SİNİE BOZUXU TİPSİZ BİRİ BEKLİYORDUM LOLHERKES VELİM HAKKINDA KORKUNÇ ŞEYLER DÜŞÜNÜRKEN SEN İTİBARIMI KURTARDIN RESMEE...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jiwon
ikide bir teşekkür edip durmak zorunda değilsin
açıkçası sen de beni şaşırttın
bayan hana derslerinde ve uygulamalı eğitimde çok başarılı olduğunu söyledi
hatta en son yapılan deneme analizlerini gösterdi
puanın yüksekti baya

Hayoung
ahahaha gösterdi mi

Jiwon
ne bu ahahaha
"şimdi ayvayı yedim" tarzında gergin bir gülüş mü?
benden bir şey mi saklıyorsun song hayoung?

Hayoung
hayır
ya HAYIR BAK
sadece
babam okula gelemez anlıyor musun
gelmemeli

Jiwon
hığaaa gökler
baban cidden mafya başı falan mı? niye bu kadar gelmemei konusunda ısrarcısın?

Hayoung
öyle bir şey değil
of sadece
gelmemeli anlıyor musun

Jiwon
hayır hayoung
hiçbir şey anlamıyorum
lütfen açıklar mısın artık neler olup bittiğini

Hayoung
AİLEVİ BİR MESELE DESEM DAHA FAZLA SORMAYI BIRAKIR MISIN •ˋ _ ˊ•

Jiwon
şey
hayır
unuttun mu ben ablanım :"DD

Hayoung
OF
ÇOK SİJİR BOZUCUSUN

HayoungOF ÇOK SİJİR BOZUCUSUN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

anlatamam işte an la ta mam

Jiwon
ama sana yardımcı olmak istiyorum
bugün okuldaki o benzersiz tebessümünü gördükten sonra
hep gülmeni istedim ne bileyim
yani o gülüşünü görmesem bile (ne diyorum) her insan gülmeyi hak eder
böyle şu anda
şu anda çok çaresiz duruyorsun VE bu beni üzüyor
😞😞

Hayoung Jiwon'un yazdıklarını okurken yüzüne anlamdıramadığı bir sıcaklık yayıldı. Elleri soğuk bir odadaymış gibi tir tir titrerken kararlığının zedelendiğinin farkındaydı.

İyi da ona nasıl anlatacaktı? 16. Yaş gününde onun evine gelip sarhoş olan Saerom'un, onun gibi sarhoş babasını komşusu sanıp sarkıntılık yaptığını ona nasıl bahsedecekti? Babası ileri yaşını göstermeyen biriydi ve Saerom babasının yakışıklılığına vurulan ilk genç kız değildi. Ancak Hayoung o an, babası olduğunu açıklayamamıştı işte. Doğum gününde alkol içmediği için Saerom ve babasının mutfağa gidip korkunç şeyler yaptığını duymuş ve görmüştü. Onları ayırmak istemişti ancak Saerom onu itince sınavlardan dolayı yorgun düşmüş bedeni sessizce yere serilmişti. Sabah uyandığında babasının çoktan evden gittiğini görmüştü.

Sonradan Saerom defalarca o sözde komşuyla tekrar buluşmak istemişti. Hayoung onun talındığına dair bahaneler öne sürdüğünde Saerom pes etmişti.

Aylardır bu olmaması gereken yanlış şeyi hem babasından hem de en yakın arkadaşı Saerom'dan saklamıştı. Babası okula gelirse, ikisinin de olan biteni hatırlamasından korkuyordu. Saerom tüm bunları Hayoung'un babasının hatası olduğunu bile düşünebilirdi. Babasının sübyancı olduğu haberi kısa sürede tüm okula yayılabilirdi bile.

İşte Song Hayoung böyle bir durumun içindeydi. Babası ve en yakın arkadaşının iyiliği içindi tüm çabaları. Ancak en sonunda Park Jiwon tarafından yakalanmıştı bu oyunu.

Eh, Hayoung daha fazla yalan söyleyemeyeceğini biliyordu. Boş yere uzatılan konuşmalardan da haz etmiyordu. Ona her şeyi anlattı.

- ̀ irisˊ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin