Hanlim Sanat Lisesi
"Değerli velimiz. 11.01.2019 tarihinde Okul Kurulu toplanacaktır. Katılımlarınızı rica ederiz. Bilginize."+82...
Ne? Katılamam üzgünüm.Hanlim Sanat Lisesi
"Öğrenciniz (124) Song Hayoung 04.02.2020 tarihinde yarım gün devamsızlık yapmıştır."+82...
Song Hayoung? Kim bu?Hanlim Sanat Lisesi
"Değerli velimiz; Cumartesi ve Pazar günü deneme sınavı yapıldığını için 02.03.2019 Pazartesi günü deneme sınavı yapılmayacaktır. Bilginize.""Değerli velimiz; öğrencimizin 09.03.2019 Salı günü 14.20 - 15.50 saatleri arasında 401 nolu sınıfta dil bilgisi dersi etütü yapılacaktır. Bilginize."
"Öğrenciniz (124) Song Hayoung 09.03.2019 tarihinde yarım gün devamsızlık yapmıştır."
Jiwon telefonuna pel pel bakıyor. Kim bu Song Hayoung? Sıradan bir Koreli gencinin öğrenci bilgileri neden ona geliyor?
Jiwon ismi internet yardımıyla araştırıyor. Adına kayıtlı steam hesabına girdiğinde birkaç dakika profilini inceliyor.
"1078 oyun mu? Bunları oynarken nasıl aynı zamanda okula, hayır, günlük hayatına devam edebiliyor ki?"
Jiwon bunun kendi sorunu olmadığını düşünerek profile biraz daha göz gezdiriyor. Kurcalamaları sonucunda ulaştığı e-mail adresine kısa bir mesaj yazıyor.
Kimden: jwnlog@gmail.com
Alıcı: songha02@gmail.com
Konu: Selamlar! Bu mesajı gönderme sebebim, bir yanlışlık olduğuna dair sizi uyarmaktır. Öğrenci bilgileriniz benim numarama gelip duruyor, sanırım okul yönetimine veli numarasını yanlış verdiniz.
Lütfen yanlışlığı düzeltin. İyi günler dilerim.Jiwon ekrana bakıyor. Hiç tanımadığı birine göndereceği için resmi olmak için çabalasa da yazdıklarını tekrar okuyunca yüzünü buruşturuyor.
Ancak yazacağı başka bir alternatif bulamadığından mail öylece sahibine ulaşıyor.
Birkaç saat sonra, Jiwon telefonuna gelen mesaj biplemesiyle çok da derin olmayan yorgunluk uykusundan uyanıyor.
+82...
HEY
ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA
YANLIŞ MANLIŞ DÜZELTEMEMJiwon kaşlarını çatıyor. Song Hayoung'un yazacağı yanıtlar zihninde canlansa da bu tür bir mesaj alacağını hiç düşünmemişti ne de olsa.
Jiwon
anlayamadım, neden?Hayoung
o numarada bir yanlışlık yok, bilerek babamın numarasının son iki rakamını değiştirdim
kim olduğunuzu bilmiyorum ama olay bundan ibaretJiwon
ben hâlâ anlamadım.
neden okul yönetimine babanın numarasını vermiyorsun?Hayoung
ÇÜNKÜ
ÇÜNKÜ VEREMEM
EĞER DEVAMSIZLIKLARIM VE SINAV SONUÇLARIM BABAMA GİDERSE BİTERİM
YA DA HERHANGİ BİR VELİ TOPLANTISINA GİDİP ÖĞRETMENLERİMLE KONUŞURSAJiwon
bu benim meselem değil üzgünüm
yarın lisene gidip bu yanlışlığı düzelteceğimHayoung
HAYIR İŞTE HAYIR HAYIR
İSTEMİYORUM UF
LÜTFEN AMCA BABAMIN BANA NELER YAPACAĞINI BİLEMEZSİN
NE OLURSUN BANA ACI ˃̵﹏˂̵Jiwon
üzgünüm
yarın okuluna geleceğim.☆▪︎☆▪︎☆
ayy bilmiyorum ama hayoung ve jiwon'a bayılıyorum uf. fly high'tan beri gözlerimi kamaştırıyorlar, seslerinin meleğimsiliği, uyumu, aralarındaki ilişki de çok sevimli uf ağlıcam
umarım okuyan birkaç kişi çıkarr ♡