Jiwon Hanlim Sanat Lisesinin görkemli binasını gördüğünde vitesi sertçe geriye itip emniyet kemerinden kurtuldu.
Arabadan inip tabelalar yardımıyla okulun bitişiğindeki parkı bulmaya çalıştı.
"Neden anlamamakta bu kadar ısrar ediyorsun?"
Ona yabancı sese kulak verdi Jiwon. Sonra ince sesin kırgınlıkla cevap verdiğini işitti.
"Onu sevmiyorum. Neden böyle aptalca bir konu hakkında tartışıyoruz Sae?"
"Ah, demek öyle! Sana aptal gibi mi gözüküyorum Hayoung?"
"Hayır, ne, hayır, bunu nereden çıkardın, ben sadece..."
"Ah hadi ama! O masum suratını başka bir aptala göster Hayoung."
"Bekle Saerom! Yalvarırım gitme!" Hayoung'un sesi çaresizce düştü. "Saatlerden seni bekliyorum. Biraz daha konuşalım, yalvarırım..." Jiwon onun birkaç kelime daha sayıkladığını duydu. Yanına gidip sarılmak, moralini düzeltmek geçti yüreğinden. Zaten geleceğini söylememiş miydi? Üstelik Hayoung'u bu şekilde çaresiz görmek tekrar içindeki korumacı tavrı canlandırmıştı.
Jiwon bu hislere yabancı değildi. Yavaş yavaş Song Hayoung'un çekimine kendi kaptırdığının farkındaydı. Eğer şimdi yanına gidip ona sarılsa, ikisi içinde de umut filizleri yeşerecekti, biliyordu. Mantığı duygularından ağır basmaya başlayalı uzun yıllar olmuştu. Hayoung'un içli sessiz ağlayışlarına kulaklarını tıkadı. Çok fazla ses çıkarmadan arabasına doğru yürüdü.
Hayoung
jiwon?
neden gelmedin?
bir işin mi çıktı?Jiwon
evet
komşumun mutfak dolabı parçalanmış
bendeki aletlerle halletmek zorunda kaldıkHayoung
ah şaşırdıım  ̄□ ̄
sen iyi misin?Jiwon
iyiyim
merak etmeJiwon yalan söylemiyordu bir bakıma. Eve döndüğünde komşusunu yardıma ihtiyacı varken yakalamıştı. Hemen evine girip duruma el atmıştı. Az önce parkta bir başına ağlayıp çaresizce birilerini bekleyen liseli bir genç kızı duygusuzca ardında bırakmış biri için oldukça soylu bir davranıştı bu. Jiwon kime inandırmaya çalışıyordu ki, aslında merhametli biri olduğunu?
Hayoung
gelebilmeni isterdim
birrrazcık moralim bozuldu da
ÇOK AZ
SANA SARILSAM GEÇECEK TÜRDENJiwon
ah... keşke gelebilseydimJiwon bundan korkuyordu işte. Hayoung'un ona daha fazla bağlanmasını izlemekten korkuyordu. Sorun Hayoung değildi, eğer beş yıl önceki Jiwon olsaydı bu naif kızın aşkına karşılık bile verebilirdi. Ancak Jiwon kendisini aşamıyordu. Benliğinde yatılı duran zincirlerden kurtulup bir başka tutsak kalbe sığınamıyordu işte. Yüreğine o eski heyecanla atma izni veremezdi. Gardını indiremezdi.
Hayoung
haftaya perşembe veli toplantısı var
geleceksin değil mi?Jiwon
tabii ki
orada olacağımHayoung
çok gösterişli giyinme lütfen
velimin mafya babası haberi yeni yeni sönmüşken
bu sefer de idol olduğuna dair dedikodular duymayı ponçik kalbim kaldıramaz T•TJiwon
pekala
merak etme sen
geç oldu uyu artıkHayoung
uykum yok
ama seni dinleyeceğim",**+*'*(^¥$**#&%Jiwon
uykun gelmeli
iyi gecelerHayoung
iyi geceler ~•~