•●Düzenlendi●•
-Kurgu değişmiştir.-
-Multi: Enerica-
"Ah lanet olsun bir boku becerebilsem şaşıcam!"
Diye nağra atarak üstümü başımı umursamadan, koltuğa oturdum.
"Yapamıyorum işte ."
Diye mırıldandım.
Sanırım ben doğuştan beceriksizdim. Yani bir insan hazır bakın hazır padding'i nasıl yakabilir? Bi açıklayım bana!
Normalde abim bana yemek yaptırmaz evin işlerini yapan dadım var ama oda ortalıklarda yok...
Nerdeydi bu Suzan teyze ya ?
Diye geçirdim içimden özlemiştim o'nu. Koltuktan kalkıp, kapıya yöneldim. Sebebi? Abim kapıya bir ton koruma diktiğinden ön kapıya çıkmam yeterli oluyorda ondan. Korumalar beni gördüğü anda yanıma gelip beni eve yani 2 aydır kaldığım bu hapisaneye sokmaya çalışıyorlarda ondan.
- Buyrun efendim ?" Dedi her zaman suratsız olan korumalardan biri. Evet hepsinin yüzü aynıydı. Gözlerinin önünde ailelerini ödürsem yine aynı surat ifadesine bürünürler. Soyları bozuk bir kere bunların.
-Suzan teyze ne zaman gelicek?
-1 hafta boyunca izinli efendim.
Benim niye haberim yok? Allah razı olsun abicim. Artık bu evde daha hızlı kafayı yerim.
Kafamı olumlu anlamda sallayıp, kapıyı kapattım.
Telefonumu alıp Gece'yi yani en yakın arkadaşımı aradım fakat hanımefendinin telefonu kapalı.
Merdivenleri çıkıp odama geçtim yatak örtüsünü açıp içine girdim. Sıcak yatağımda rahat bir uykuya daldım.
-En...En...Enerica!
Her insan alrmının lanet sesiyle uyanırya bende abimin öküz gibi böğürmesiyle uyanırim.Bende neden şans yok?
-Efendim?
Dedim uykunun verdiği sarhoş sersemliğiyle.
-İstanbul'a gitmek istiyormusun?
İstanbul... 2 ay önce evimize büyük bir basgın yapıldı. O geceyi hatırlayınca istemsizce titredim. Berbatın kelime anlamı olmalıydı. Heleki abimi kanlar içinde gördüğümde...
- Evet gitmek istiyorum." Tabikide içinde kapalı bulunduğum evden çıkıp eski hayatıma dönmek istiyorum.
- 2 saate hazırlan gidiyoruz." Şu an halay çekebilirim.
Vazgeçtim onuda beceremem ben...
Son kez abimi doğrulamak istedim.
-Abi şaka falan yapmıyorsun deģilmi?
Son kez doğrulamak istedim. Son kez, eski hayatıma açılan yeni kapıya güvenmek istedim.
Yatģmım kenarına oturdu.
-En ben şaka yapmam.
Kollarımı boynuna doladım. Abim bu dünyadaki herşeydi benim için. Annem ve babam gittikten sonra herşeyim olmuştu benim. O olmasa ne yapardım bilemiyorum...
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Uçak yolculuğundan her zaman keyif almışımdır nedeni yok severim işte. Uçaktaki yolcuları kontrol etmek için yanıma bir hostes geldi.
-Hanım efendi isminiz nedir?Uçakta eksik yolcu varmı diye kontrol ediyoruzda."
-Enerica Su Çağhan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafya Kızının Hayalleri...
RomanceBen, Ünlü ''Mafya'' babasının kız kardeşi, Enerica Su Çağhan. Hayallerinden asla vazgeçmeyen kız. Abisinin aksine aşka , aşıklara inanan bir kız. Masum kızların aksine, asi ve acımasız bir kız. Ben buyum işte. Gece başka gündüz başka...