2.♤Yanında ben varım.

3.2K 103 7
                                    

Berke Çağhan.

En'i cafeye bıraktıktan sonra bende işlere bir el atıyım dedim. Demez olaydım. Dosyalar aylardır uğramadığım masamda resmen dağ olmuş.

Koltuğma oturup dosyaları es geçtim, çekmeceden siyah kutuyu çıkartıp içini açtım. İçinde Enerica'nın fotoğrafları vardı. İstemsizce dudağmın kenarında bir gülümseme olştu.Benim şapşal kardeşim...

Telefonumun çalmasıyla kutunun kapağnı kapatıp çekmeceye koydum. Telefonu cebimden çıkarıp kimin aradığna baktım;

Ayaz Demir.

Nam-I değer ''Sadist'' bu herifi seviyordum. Akıllı adamdı, bir hamle yaparken son hamlesine kadar düşünüyordu. Daha fazla bekletmeyip telefonu açtım.

-Söyle?

Aramızda 'efendim' gibi saçma laflar gećmezdi şahsen zaman kaybı olduğnu düşünüyorum. Ki öyle...

-Abi kardeşin...

-Nooldu lan kardeşime?!

-Karın boşluģna bir kurşun ye-

-Hangi Hastane?!

-****** hastanesi Abi çabuk gel. Kız adını sayıklıyor.

Masadan fırlayıp, ceketimi aldıģım gibi holding'ten çıktım.

Kardeşime kim bunu yaptıysa bilsin ki; Ecdadını sikicem...!

Enerica Çağhan

-Ya ben iyiyim.

Dedim zilyonuncu kez ama dinleyen varmı?

Hayır.

- Abin gelene kadar bekleyeceğiz ufaklık.

Gözlerimi deviridim. Gerçekten kime ufaklık diyordu bu? Dostum ben 23 yaşındayım!

Kapının bodozlama açılmasıyla bakışlarımı kapıya yönlendirdim. Ve kahkaha atma isteğimi durdurdum.

Saçı başı dağılmış bir Gece Arslan. Tanrım gerçekten berbat.

-En? İyimisin? Bir yerin ağrıyormu? Kızım bir cevap ver!

Yanıma gelip yatağın kenarına oturdu.

-İyiyim. Sakin ol. Sadece bu 3 gereksiz çıkmama izin vermiyor.

Sözleri söylememle kafama bir şaplak yemem bir oldu. Tam sebebini sorucakken sevgili(!) bitanecik(!) Arkadaşım benim ağzımı yormayıp cevap verdi.

-Sevgilime ''gereksiz'' deme!

Tam sevgilin kim diye sorucakken kapı birdaha bodozlama açıldı.

Gelen geçenin bu kapıyla bir derdi var arkadaş yemin ederim kapının namus gitti.

-Enerica?!

Hızla yanıma gelen abime baktım. Aşırı sinirli ve endişeliydi.

-İyiyim ben. Kurşun sıyırmış sadece. Merak etme sakin.

Ellerini saçlarından geçirip bunaldığnı belli etti.

-O zaman neden bayıldın?

Doktorun dediğne göre kan tutmuştu bazen olurdu. İnsanların kanından değil ama kendi kanımdan çok korkardım.

-Kan tutmuş.

Kafasını onaylar anlamda salladı. Adının 'Ayaz' olduğnu öğrendiğim çocuğa dönüp,

-Kim buna cesaret etti?!

Ayaz kafasını kaldırıp

-Burda konuşmayalım. Şirkette hallederiz.

Bir Mafya Kızının Hayalleri...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin