6.BÖLÜM: DELIRTIYORSUN BENİ!

56 9 0
                                    

Eve geldiğim sıralarda birinin beni takip ettiğini sandım ama arkama dönüp baktığımda kimsenin olmadığını fark ettim aman kesin bana öyle geldi bu sıralar baya paranoyaklastim zaten kendimi çok yalnız hissediyorum birde delirirsem tam olur neyse bu dusunceleri sonra nasıl olsa düşünürüm bu yüzden biraz sonra gelecek olan kadını bekliyorum ve sırt çantam bir pijama takımı bir kaç sort ve iki tişört ve iç çamaşırı koydum biz tedbirli olalım belki bir hafta bile kalabilirim o yavurun evinde yatağın üzerine oturup şunu düşündüm yarın ilk iş New York  u gezmek olmalı burda hiç bir yer bilmiyorum ve  ayaklarmin üzerinde durabilmem için bir yerden başlamalıyım ilk olarak yaşadığın şehri tanı düşüncesinde başlayalım  çünkü yaşadığın şehri sevmelisin degil mi ? Diye kendimi soru yagmuruna tutarken evin kapısının açılma sesi geldi biraz korktum ve masanin yanındaki sus amaçlı olan cam boruyu aldım ve içindeki çiçekleri çıkardım zaten biraz ses çıktı kapının arkasına geçtim ve eve giren kişinin odama doğru geldiğine çok  emindim ve kapıyı açınca kafasına gecircektim 1.2.3 kapı açıldı ve kafasına geçirdim anaa hı sanırım by odunumuzun kafası yapıldığı benim bildiğim kadariyla odun ların bir beyni yok o yüzde  zarar gormezdiye düşünürken istemsizce gülümsedim ve odun bunu fark edip "sen malmisin kızım kafama neden vurdun ? Sorunun ne senin ? "Diye konuşurken yüzü girilmiş ve bana küfür ettinin farkındayım zaten ingilizce bir kaç küfür biliyorum ama dediklerinin masum olmadığını anladım ve "sen ne arıyorsun  burda ? " diye bende ona kızdım ve by odun "sana meraklı değilim Teyzem aradı bizim evde kalcakmissin onun için seni almaya geldim ama sen kendi basının çaresine bakarsın nasıl olsa ben gidiyorum "dedi afferim sana Tuana nasıl beceriyorsun bunu "dur odun sen öyle sesi girince hirsiz sandım "dedim durdu ve bana döndü "sence hırsız  kapıdan mi girer ?"

Tabi buna verebilecek bir cevabım yok ama altada kalmam "Hayır ama sen ne o hayalet. Gibi giren kadar seslensen olmuyor mu?" Bu sırada yağmur başladı " zaten sana meraklı değilim emin ol "dedi ve bir Şimşek çaktı ve ben yerinden zıplatın ve bu oduna sarildim bunların hepsi 1 sn den az bir sürede gerçekleşti ve   odun  o güzel sesiyle melodi gibi güldü ve "ama sen bana meraklisin "dedi tabi ben kizardim normalde olsa bağırır çağırır laf sokar sen nediyon derdim ama bu defa o haklı diyecek bir şey bulamadım ve kollarımi çektim "bir kere iyi davransan olursun demi " dedim  ben bu çocuğu kendime siril siklam aşık etmezsem ben neyim yazdım bunu

" tamam istersen sarı la bilirsin !!" Dedi atarli atarli "yok canım o bir anlıkti ve her zaman olmaz " dedim ama ben ona canım dedim oda bunu anlam vermemiş olcak ki baya şaşırdı  ve "canım ?" Dedi "uff çekil çok sıkıldım "diyerek kendimi allahtan kurtardim ve aşağı indim .

Arkadaşlar bu odunun adı ne olsun ?
Seçtiğiniz isimleri bekliyorum ^_^

New York YokuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin