Merhabaaaaaa canlarım umarım okurken sıkılmazsınız hepinizi seviyorum.Bu şarkı benden mucizeme gelsin
(Yazarın anlatımıyla)
Günümüz...
Sabah erkenden uyanan Onur tüm gece korkudan uyuyamayan Zeynep'e gerginliğini unuturacak şekilde bir kahvaltı hazırlamıştı.
Balım'da yeni evine alışmak ister gibi uyanmış sessizce etrafı izliyordu tabi Onur erkenden uyandığı için Balım'ın mamasını vermiş hatta üstünü bile değiştirmişti.
"Güzel kızım anne çok korktu ama sen korkma çünkü ben varım senin ailen sadece biziz şimdi anneyi uyandırmaya ne dersin uyandıralım mı annemizi "
Onur Balım'ı alıp Zeynep'in yanına bıraktı sonrada Zeynep'in boynundaki saçlarını arkaya atarak boynuna uzun bir öpücük bıraktı.
Zeynep yataktan sıçrayarak nefes nefese "Onur " dedi kabus görmüş gibiydi Onur Zeynep'in başını göğsüne yaslıyarak "Şşşş tamam güzelim geçti tamam....sadece kabus gördün"dedi ve Zeynep'in kokusunu içine çekerek saçlarına uzun bir öpücük kondurdu.
"Onur aldılar bizden aldılar" dedi ağzından kaçan hıçkırığı eliyle bastırmaya çalışarak Onur'un göğsüne başını daha da bastırdı o an Onur'un içine girmeye çalışır gibiydi başını Balım'ı görecek şekilde dikleştirdi anında yüzündeki korku içten bir tebessüme dönmüştü.
---------
Kahvaltı ardından Onur Zeynep ve Balım'ı yurda bırakmıştı tabi onları koruyacak bir güvenlikte ayarlamıştı.
Mert'in odasında oturan Zeynep yurttaki çocukların eksikleri için liste çıkarıyorlardı.Zeynep fazlasıyla dalgın olduğu için konsantre olamıyordu.
"Zeynep iyi misin sen çok yorgun görünüyorsun bir sorun mu var "
Mert'in sorusuyla düşüncelerinden sıyrılan Zeynep zorla tebessüm ederek
"Yok bişey sadece biraz uykusuzum dün gece uyuyamadım da " dedi yorgunluğu sesine yansıyan Zeynep.Mert aldığı cevaptan tatmin olmamıştı bir sorun olduğunun farkındaydı ama bunu Onur'dan öğrenecekti Zeynep'ten değil.
-------
"ibrahim neredesiniz aramasak arayacağınız yok be abi" dedi sitemli bir sesle Mert yüzündeki gülümseme artarak
"Bu akşam bizim mekanda mı ?...tamamdır abi ben Onurları ayarlarım...tamam hadi akşam görüşürüz" dedi konuşmasını bitirip Zeynep'in odasına yürüdü."Zeynep akşam annen burda olur dimi " diye soruverdi Mert ardından Zeynep bilgisayardan bakışlarını kaldırıp
"Evet annem bir saate burda olur niye sordun ki?"dedi anlamaya çalışırcasınaMert"Akşam Beyza ve ibrahim'le bizim mekanda anlaştık itiraz istemiyorum Nazan Teyze Balım'a bakar biz akşam eski günler gibi bir araya gelecez" itiraz etme der gibi tok bir sesle söyledi.
-----------
(Zeynep'in anlatımıyla)7 yıl önce
Elindeki pastayı üflemesi için Onur'a uzatan kız beni de öldürücü bakışlarla süzmeyi ihmal etmedi.
İbrahim ve Beyza aralarında birşeyler konuştuktan sonra bana baktılar Beyza gel der gibi bakış attıktan sonra tam yanlarına gidecektim ki Onur kolumdan tutup beni durdurdu.
Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken beni yanına çekip nefeslerimizin birbirine karışmasını sağladı kalbim göğüs kafesimi delmek üzereydi bakışlarımız birbirine değince yutkunduğunu fark ettim etraftaki tüm gözler üzerimizdeydi rahatsız olmuştum geri çekileceğim anda kulağıma doğru eğildi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KARDEŞLİĞİ
Teen FictionEskişehir Çocuk Esirgeme Kurumuna bırakılan ikiz oldukları düşünülen biri kız biri erkek olan bu bebeklerin çocukluğunu ergenliğini acı dolu hayatını ve efsanevi aşk hayatlarını anlatıyor