HELÜÜÜ Aşkilotalarım duygusal bir bölüm oldu diye düşünüyorum umarım çok beğenirsiniz sizi bölümle baş başa bırakıyorum
yol'a düş mavi türkü
(Zeynep'in anlatımıyla)
7 yıl önce...
Hazırlanmam çok kısa sürmüştü zaten hiç bir şey hatırlamıyordum bide Onur'u bekletmem çok ayıp olurdu üzerime siyah bi tişört beyaz dar bir pantolon giydim.
Yurdun kapısından çıktığımda yurdun karşısında siyah arabasına yaşlanmış siyah tişört siyah jean pantolonla çok asil duran Onur'a baktım elindeki sigarasıyla ve gözlükleriyle her kızı kendine hayran bırakacak kadar eşsizdi.
"Hoş geldin güzelim" dedi kokusuyla sarhoş olduğum adam bana demişti bana güzelim demişti.
Heyecandan konuşamıyordum dün gece ne olmuştu hiç bir şey hatırlamıyordum daha dün tanıştığım daha görmeden kokusundan etkilendiğim hata aşık olduğum çocuk şimdi beni kahvaltıya götürüyordu.
Titrek sesimle "Sende Hoş geldin " deyip kapısını açtığı arabaya bindim.Emniyet kemerinin dün gece takılı kaldığını hatırladım ve takmadım tekrar yakınlaşmak kalbimin durmasına sebep olabilirdi.
Arabaya binmiş beni izliyordu çok güzel ela gözleri vardı.Tanrım aşık olmamak elde değildi tanrı kainatı yaratırken bu adamın vücudundan kopya çekmişti.
Sessizliği bozan taraf ben oldum "Dün gece neler oldu?" diye sordum duyacaklarımdan korkar gibi Onur dudağı hafifçe kıvrılarak kirli sakalarını kaşıyıp bana sinsice baktı.
"Gerçekten neler olduğunu hatırlamıyor musun?" dedi gözlerini gözlerimin içine dikerek.
"Hayır yani bi kısmını hatırlıyorum sadece " dedim gözlerinin içinden gözlerimi çekmeyerek.
"Kahvaltıya gidelim ben sana anlatacam neler olduğunu" dedi sesiyle beni mest edecek şekilde.
"Tamam nereye gidecez?" dedim konuyu değiştirmek adına ama o beni duymamış gibi arabayı çalıştırdı.
"Çok seveceğin bir yer olacağına eminim ama neresi olduğunu söylemem" dedi gözlerini yoldan ayırmayarak.
Sesimi çıkarmadan öylece yolu izliyordum tabi arada gözlerimi kapatıp kokusunu içime çekiyordum çünkü bu bir rüyaysa uyanınca kokusunu unutmamak için.
---------------
Kısa süre sonra kahvaltımızı yapıp sohbet etmeye başlamıştık Onur gece neler olduğunu anlatıyordu neler yapmıştım ben öyle zil zurna sarhoş olup Onur'u öpmüştüm kokuna aşık oldum demiştim benimle evlen demiştim Onur'u dansa kaldırmıştım.
Onur anlattıkça yavaş yavaş hatırlıyor ve utancımdan yerin dibine giriyordum tabi Onur bundan çok mutlu olmuşçasına anlatıyor dahada kızarmama sebep oluyordu.
"Güzelim hadi kalk sana sürprizim var çok güzel bir yere gidecez dün seni götüreceğime söz verdim tabi sen bunu da hatırlamıyorsun dur" dedi ve burnumdan makas aldı.
"Hatırlamıyorum nereye gidecez zaten yeterince utandım daha fazlasına gerek var mı?" dedim dudaklarımı büzerek Onur anın büyüsüyle elini yanaklarıma götürüp "sakın dudaklarını büzme çünkü öyle çok kışkırtıcı oluyorsun" demişti.Anında kızaran yanaklarımın ısısını hissederek kendimi geri çektim.
"hadi gidelim artık" dedim konuyu değiştirmek adına Onur onaylarcasına kafasını sallayıp masadaki sigara paketini aldı.kısa süre sonra kahvaltı için geldiğimiz deniz kenarında olan kafe den çıkıp yola çıkmıştık bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KARDEŞLİĞİ
Teen FictionEskişehir Çocuk Esirgeme Kurumuna bırakılan ikiz oldukları düşünülen biri kız biri erkek olan bu bebeklerin çocukluğunu ergenliğini acı dolu hayatını ve efsanevi aşk hayatlarını anlatıyor