[instagram]
kimtaetae minik sevgilim oğlumla tanıştı
14 likes, 8 comments
↕️
kimseokjin kiraz çiçeğim, çok özledim seni
↪️jeonkook ben de seni özledim hyungieparkjimin yeontan jeongguk'u senden daha çok sevmiş gibi görünüyor
↪️kimtaetae beni unuttu ikisi de 😔
↪️jeonkook unutmadım 😔 sadece yeontan çok sevimli 😔
↪️junghoseok taehyung da sevimlidir, mamasını verip sevdiğinde tırmalamaz
↪️kimtaetae sana küfür ediyorum hyung
↪️jeonkook aklımda tutacağım hyungKüçük tencereye iki büyük bardağa yetecek kadar koyduğu sütün ısınmasını beklerken sırtını tezgâha vermiş, Yeontan’ın tek kişilik koltuğa yayılarak uyumasını izliyordu Taehyung; Jeongguk’u istasyondan alıp gelmelerinin üzerinden on dakika bile geçmemişti, küçüğü kendi odasında üstünü değiştirirken bunu düşünmemek için süt ısıtmaya karar vermişti ama aklını oradan uzak tutmak zordu.
Trenden inen insanlar yanından gelip geçerken hâlâ görüş alanına girmemiş olan sevgilisi paniklemesine yol açsa da sonunda onu gördüğünde adımlarını hızlandırarak onun kendisine doğru gelmesini bekleyememişti, kolları beline dolanırken Jeongguk’un elleri boynuna dolanmış ve sıkıca sarılmıştı ona. İşkence gibi geçen on günün ardından burnuna dolan kokusu ile huzuru bulduğunu hissediyor, alnını yasladığı başı gözlerinden süzülen yaşı saklıyordu.
Onu uzaktan izlediği anlarda asla bu konuma geleceklerini düşünmediğinden şu an gerçekleşen bu ana inanamıyordu, çok fazla seviyordu küçüğünü. Ondan uzaklaştığında eli saçlarına gitmiş ve akmaya başlamış olan saçları yavaşça okşamış, parmaklarını arasında gezdirmiş ve dudaklarını bastırdığından küçüğünden tatlı kıkırtılar kazanmıştı.
Yol boyunca başını Jeongguk’un omzuna koymuştu, otobüs erken saat olduğu için oldukça boştu ve bu, rahat hareket etmelerini sağlıyordu. Avucunun içine aldığı parmakları ile oynayan Jeongguk’u izlemek güzeldi, dudaklarında her zaman bir gülümseme oluyordu ve bazen bakışlarını ona çevirdiğinde uzanarak dudaklarını öpmek istiyordu, rahatça. ‘’Hyung…’’ Jeongguk’un sesi ile yeniden ona döndü, bakışları sıcacıktı, iç çekti Taehyung, ‘’Efendim, sevgilim?’’ diye sordu, başını daha çok olduğu yere yerleştirirken.
‘’Seni çok özledim. Ben…’’
Başını olduğu yerden kaldırdı ve küçüğünün yüzüne baktı, yanakları hafif kızarmış, dilini dudaklarının arasında gergince gezdiriyordu. ‘’Ben de seni çok özledim.’’ Dedi ona dönerek. Jeongguk boncuk gibi parlayan gözlerini ona çevirdi, ‘’Bu gece seninle uyumak istiyorum.’’ Taehyung küçük olanın utançla söylediği cümle ile kollarını ona doladı ve sıkıca sarıldı, ah, günlerdir sadece bunu düşünüyordu ve küçüğünü asla rahatsız etmek istemiyordu. ‘’Bunu sana sormayı o kadar istiyordum ki sevgilim.’’ Diye mırıldandı, dudaklarını yeniden saçlarına değdirerek birkaç öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piano Forest | Taekook
Fanfiction𝔂𝓸𝓾𝓻 𝔀𝓪𝓻𝓶 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓪𝓷 𝓸𝓵𝓭 𝓼𝓸𝓷𝓰 𝓯𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓮𝓪𝓻