Για αλλη μια φορά κατάφερα να το σκάσω από το πάρτυ π διοργάνωσε η κολλητή μ, Ολιβια για να τον ξεχασω... Μα πως θα μπορούσα?! Πως μπορείς νΑ ξεχασεις τον εαυτό σου?! Γιατι έτσι ένιωθα πλεον τον Zayn.. Κομμάτι του εαυτού μου...
Το να πέσω από ενα υψόμετρο 10 μέτρων δν ειναι πολύ.... Οπότε και το κανα. Πήδηξα απ'το παραθυρο του δωματίου της Ολιβιας βγαίνοντας στην πίσω αυλή του σπίτιου όπου θα μπορούσα να φύγω να τον συναντήσω όπως κάθε φωρα...Η Nina ειχε αργήσει.... Δεν την αδικο, εννοώ μια τέτοια κοπέλα, θαύμα ήταν που γύρισε και με κοίταξε.. Η Nina ήταν η τέλεια δημοφιλής, έξυπνη, πανέμορφη κοπέλα που ολοι ήθελαν ενώ εγω ήμουν αυτός που ήταν στην απ'έξω συνέχεια και γιατι? Γιατι δν ήμουν γνήσιος Άγγλος, γτ ο μπαμπάς μου ήταν απ'το Πακιστάν. Ρατσισμός στο έπακρον! Αυτό ήταν το μόνο εμπόδιο στην σχέση μου με την Nina..Το να τα έφτιαχνε η τέλεια με τον Πακιστανο ειναι λάθος, και θα χαντακωσει μια για παντα τη φήμη της Nina's σύμφωνα με την φίλη της Ολιβια που χθες το βράδυ μας έπιασε μαζί και μόνο καρδιακό δν έπαθε... Δυστυχώς, αυτη η άποψη δν ειναι μόνο της Ολιβιας αλλα και κάποτε ήταν και της Nina's.. Δν πρέπει όμως να σκέφτομαι το παρελθόν αφού τωρα ειναι μαζι μου...
Έφτασα στο πάρκινγκ πανω στο λόφο. Από κει μπορούσες να δεις όλο το νυχτερινό Λονδίνο. Ήταν μαγευτικό..τα φώτα, ο θόρυβος, η πόλη, η ζωή!... Εκει περα με περίμενε ο Zayn...ακουμπισμένος στην πλάτη του με αναμενο ενα τσιγάρο...όπως κάθε βράδυ.. Αλλα σήμερα όλα ήταν διαφορετικά... Ακουμπήσα δίπλα του περνώντας το τσιγάρο απ'τα δάχτυλα του, τραβώντας μια ρουφηξιά και μετα μ τ πήρε απότομα-Μην το κανεις αυτό.... Είσαι καλύτερη από αυτό...
Της ειπα χωρίς να γυρίσω να την κοιτάξω
-Δν ξερω τι πιστευεις για μενα αλλα δν ειμαι τόσο καλό κοριτσάκι οσο θελω να δείχνω..
με πήρε και με γύρισε ώστε να χω πλάτη στο μαγευτικό τοπίο και να Τον κοιτάζω στα βαθιά κάστανα ματια του-Ο! Πίστεψε με... Τ ξερω κάλυτερα απ'τον καθένα..!
Της ειπα όλο υπονοούμενο με ενα στραβο χαμόγελο ν χει σχηματιστει ατά χείλη μου.
Με κοιτούσε με αυτό το σεξυ του χαμόγελο π υπό άλλες συνθήκες θα είχα ορμησει αρχικά αλλα συγρατηθηκα.. Έπρεπε να τελιωσει αυτη η σχέση! Μόνο πόνο δημιουργεί.. Στην κολλητη μου, στην οικογένεια μου ακομα και στον Ian (στο πρώην μαλακα αγόρι μ)..Μου χαμογελασε κοιτώντας το δάπεδο.
-Ξες πόσο μου χει λείψει αυτό το χαμόγελο?? την έπιασα απ'το πηγούνι και σηκωσα τ κεφάλι της ώστε τα ματια μας να συναντηθούν
-Αποκλείεται οσο μ λειψε το δικό σου... με φίλησε γλυκά όπως μόνο αυτη ήξερε..
Σε ολουσ προκαλεί πόνο...εκτός από ΜΕΝΑ! Γιατι κανένας άλλος δν έβλεπε πόσο αληθινά χαρούμενη ημουν οταν ήμουν μαζι του? Γιατι κανείς δν καταλάβενε οτι με πονάνε ακομα και τ λεπτά που περνάν μακρια του? Γιατι ολοι λένε οτι ειναι λάθος? Πως γίνεται κατι τόσο λάθος να φαίνεται οτι πιο ΣΩΣΤΟ εχω κανει ποτέ κανει?
YOU ARE READING
One Shots With One Direction (Greek)
Novela JuvenilΜικρές αυτοτελής ιστορίες με τους One Direction... Ελπίζω να σας αρέσουν... <3